Toon posts:

Met de hand maaien voor mijn koeien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk zit ik achter een hond van een firewall, ik ken "alle" (nou ja alle, niet dus) instellingen maar ik kom er niet door.

Nou lees ik steeds over fetchen en flushen via email. Maar eh... kan iemand ff vertellen hoe je dat doet?

BTW
Onze firewall...
Als ik wil ftp'en met een ftp site, dan moet ik beslist een ftp client gebruiken, browser gaat niet.
De instellingen:
ftp site: altijd de gateway naam gw.bedrijf.com
username: fw_id@ftp_login@ftp_site
password: fw_pw@ftp_pw

Heeft ff geduurt voor we daar achter waren.

Dus graag wat hulp met grazen via email. Of... de gouden tip voor die k@t firewall

Verwijderd

Topicstarter
Hoe ik blokjes krijg is inmiddels opgelost. Blijkmaar een kwestie van een mailt naar fetch@distributed.net.
Maar hoe krijg ik ze weer terug naar hun als ze klaar zijn?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
flush@distributed.net

simpel... als je echter met MF6 mee wil doen moet je -Of- als nog op een manier zien te flushen naar een server, -Of- naar mij mailen, dan doe ik het lokaal naar mijn proxy flushen.

michael@the-fastlane moet lukken... ps. altijd een backupje houden, you never know

Verwijderd

Topicstarter
Flush was ik inmiddels ook achter, blijkt maar weer eens dat lezen best wel handig kan zijn.
Maar wat is mf6?

Verwijderd

MegaFlush 6 .. de moeder aller megaflushes. En gelijk de laatste, anders wordt Moose boos :D

Verwijderd

Bilbo,

Wij hebben hier een MS Proxy draaien, met alleen een client kan ik niet flushen en fetchen, maar sinds ik PerProxy draai (neer te halen van D.Net) gaat alles volledig automatisch.

Mischien moet je daar eens mee gaan experimenteren, kost ff tijd, maar dan heb je ook wat.

Het gaat even te ver om alle instellingen hier neer te zetten, maar echt moeilijk is het niet.

Wij draaien op een NT omgeving, FTP'en mogen en kunnen we niet en onze MS Proxy (HTTP) heeft ALLEEN poort 80 openstaan.

Maar grazen dat mijn }:O'en doen...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Voor de zoveelste keer:

[rc5]
fetch-workunit-threshold=1500
randomprefix=182
preferred-blocksize=33

[networking]