[XP] Settings steeds kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:09

Pater

Terry Tate

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem met mijn laptop (Asus L3800C 2 GHz, 512 RAM, 40 GB harde schijf).

Ik heb Windows XP draaiend en elke keer als ik weer mijn computer heb opgestart, zijn mijn muissettings weg.
Ik heb namelijk daar ingesteld dat elk klikje met de mouse wheel van mijn muis telt als 4 pixels onscreen. Het is een Logitech USB Optical Mouse.
Maar elke keer als ik mijn laptopje opnieuw heb opgestart heb ik weer de scroll rate op 1 staan!

Ik denk dat het probleem van XP zelf is, omdat ik namelijk ook het probleem heb dat ik elke keer een 'prompt for profile' krijg als ik Office XP opstart. Ik heb de keuze tussen een profile en zelfs als ik die op default zet, laat hij elke keer weer na een reboot het prompt for profile scherm zien als ik Outlook opstart.

Help?

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

heeft jou profile genoeg rechten op de laptop?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Lijkt erop dat je geen registerwijzigingen aan mag brengen. Dat komt dan idd weer door te weinig rechten. Is het je eigen laptop, of is ie van je werk?

You can't have everything. Where would you put it?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Je kan ergens instellen dat hij instellingen niet opslaat als jij PC afsluit dus daarom slaat hij het ook niet op denk ik! Daardoor sluit hij wel sneller af! Jammergenoeg weet ik neit meer precies waar maar zoeken met google zal wel effectief zijn!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:09

Pater

Terry Tate

Topicstarter
@ mutsje: Ja, ik ben de adminstrator van het bakkie.

@ tweakerbee: ik heb alle rechten, ik heb de OS los van de laptop erop gezet.

@ serhat: daar had ik al naar zitten zoeken, maar ik kon het niet vinden, vandaar dat ik het hier vraag. ;)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Verwijderd

Tipje voor pater:
Ik heb ook een logitech optical usb (rode versie) en na 2 jaar ben een goeie tweak tegen gekomen. Sluit je usb aan op je ps/2 blokje en je blokje op een vrij ps/2 slot. (als je dat hebt)
Dan ga je naar windows -> apparaatbeheer -> ps2/muis -> geavanceerd en dan zet je de samplingrate op 200hz. Reboot de computer.

Geloof me, het is echt sneller en smoother dan een usb-muis ongeacht welk merk of model je hebt. Ik heb het namelijk al getest met een vriend van me, die heeft een mx-500 aka de snelste usb muis op dit moment.
Pagina: 1