Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dat staat er dus.Gepost door T!M maandag 19 mei 2003 - 22:27 Score: 0 (Gemodereerd)
wat een gemiereneuk zeg...waar maken diezich druk over???
En naar mijn idee ook zeker een FiPo waardering waard. Hij mag naar -1 wmb.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Edit: precies wat je zegt Super
[ Voor 12% gewijzigd door Alex op 19-05-2003 22:41 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dat hoeft niet per se hoor... Je link is in principe meer dan genoeg, maar in dit geval is het om zeker te zijn wat de originele reactie was, als hij er nog iets bij wil zetten.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Verwijderd
/me sluit zich bij superdeboer aan, en heeft ook ff in het topic rondgemod!!super-de-boer schreef op 19 May 2003 @ 22:45:
[...]
Dat hoeft niet per se hoor... Je link is in principe meer dan genoeg, maar in dit geval is het om zeker te zijn wat de originele reactie was, als hij er nog iets bij wil zetten.