Ik heb een tabel, met daarin 1 rij, welke 3 cellen heeft.
Nu wordt in die 3 cellen content geplaatst, maar het kan voorkomen dat een van de cellen leeg is.
Ik heb nu een situatie waarin in de linkse cel 2 woorden staan, in de middelste een andere tabel met vrij veel content en in de rechtse niks ( ).
Nu wil ik dat de tabel in de middelste cel zoveel mogelijk ruimte krijgt. Echter wil het niet lukken.
Ik weet dat ik voor de middelste cel width='100%' kan gebruiken, maar soms wil ik de rechtse of linkse cel het grootst worden.
Ik heb wel de tabel in de middelste cel het attribuut width='100%' meegegeven, maar hij maakt de middelste cel niet groter.
Verder heb ik alles wat ik kon bedenken al geprobeerd, zoals het invoeren van *-tjes in het width attribuut enzo
Maar helpen deed het niet.
Waar kan dit aan liggen?? En belangrijker hoe is dit op te lossen??
De html van de tabel:
Nu wordt in die 3 cellen content geplaatst, maar het kan voorkomen dat een van de cellen leeg is.
Ik heb nu een situatie waarin in de linkse cel 2 woorden staan, in de middelste een andere tabel met vrij veel content en in de rechtse niks ( ).
Nu wil ik dat de tabel in de middelste cel zoveel mogelijk ruimte krijgt. Echter wil het niet lukken.
Ik weet dat ik voor de middelste cel width='100%' kan gebruiken, maar soms wil ik de rechtse of linkse cel het grootst worden.
Ik heb wel de tabel in de middelste cel het attribuut width='100%' meegegeven, maar hij maakt de middelste cel niet groter.
Verder heb ik alles wat ik kon bedenken al geprobeerd, zoals het invoeren van *-tjes in het width attribuut enzo
Waar kan dit aan liggen?? En belangrijker hoe is dit op te lossen??
De html van de tabel:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <body> <table width='100%' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'> <tr> <td colspan='3'> <table width='100%'> <tr> <td align='center'><a href="main.php">Admin</a></td> </tr> </table></td> </tr> <tr> <!-- Links cel --> <td valign='top'>Woord1 Woord2 </td> <!-- Middelste cel --> <td valign='top'><table width='100%' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'> <tr> <td><table width='100%' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'> <tr> <td align='center'><a href='main.php'>Gebruikers</a></td> <td align='center'><a href='main.php'>Pagina's</a></td> <td align='center'><a href='main.php'>Rechten</a></td> </tr> </table></td> </tr> <tr> <td class='custom header' align='center'>Rechten</td> </tr> <tr> <td class='custom'>Content</td> </tr> </table></td> <!-- Rechtse Cel --> <td valign='top'> </td> </tr> </table> </body> |
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 22:41 . Reden: code verduidelijkt ]