Mijn vriendin heeft een Seat Marbella (aka Fiat Panda
) op de kop getikt. Hardstikke liev natuurlijk
, en wij hebben een mooie VDO Dayton Cd-speler met kenwood speakers (10cm, 100watt) op de kop gebeukt...
De auto heeft geen rekening gehouden met enige vorm van audio-apparatur en dat heeft zo zn concequenties. De radio is up en running (hangt in een zelfbouw metalen kastje te zweven bovenaan het opbergvak, prachtig en werkt perfect... Maar nou de speakers
. Daar is dus GEEN plek voor in de auto. Speakers hébben een klankkast nodig..
Nou zit er links een opbergvakje en rechts 1. Gedachte 1 was, sluit dit af en gooi de speaker dr in. Maar aangezien de opbergvakjes van onder een los hangende lap leer zijn lijkt me dat niet echt een optimaal resultaat geven
, bovendien is het LASTIG... Optie 2 zijn 2 kleine kastjes van MDF op die plekken. Alleen ikl denk dat meer dan 10x10 centimeter er niet in zit voor die kastjes, misschien wat klein? Denk eerlijk gezegt niet eens dat ik die grote haal...
Optie 3 die ik bedacht is in de achterbak voor elke box een kast van 20x20 centimeter ofzow, uiteraard MDF
.
Optie 4 en meer mogen jullie bedenken
Wat is het beste idee denken jullie, of geef zelf een idee
De auto heeft geen rekening gehouden met enige vorm van audio-apparatur en dat heeft zo zn concequenties. De radio is up en running (hangt in een zelfbouw metalen kastje te zweven bovenaan het opbergvak, prachtig en werkt perfect... Maar nou de speakers
Nou zit er links een opbergvakje en rechts 1. Gedachte 1 was, sluit dit af en gooi de speaker dr in. Maar aangezien de opbergvakjes van onder een los hangende lap leer zijn lijkt me dat niet echt een optimaal resultaat geven
Optie 3 die ik bedacht is in de achterbak voor elke box een kast van 20x20 centimeter ofzow, uiteraard MDF
Optie 4 en meer mogen jullie bedenken
Wat is het beste idee denken jullie, of geef zelf een idee
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa