Toon posts:

Loading screen [Win98]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een probleem dat windows 98 bleef laden dus heb ik gereinstalled. Dat duurde 7 uur !!! En hij doet het nog steeds niet :s.

Ik start computer, windows 98 loading screen komt maar gaat nooit weg.

Safe mode geprobeerd, windows loading screen heeel erg lang (+- 20 min) dan windows 98 maar scherm was niet te lezen. Lijnen erdoor heen, vaag moeilijk te beschrijven maar ik zag wat groens verder niets.

Suggesties ?

Systeem:
P2 233 mhz
32mb ram
ati 8mb videokaart.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 22:26 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En wat heb je zelf al geprobeerd voordat je dit topic opende, behalve een vage omschrijving geven van het probleem?
Er staan volgens mij redelijk wat suggesties in de search namelijk ;).
Lees bijvoorbeeld de FAQ Forumgedrag - Topicstart eens door :).

Kijk ook dit Microsoft-artikel eens door voor suggesties: Troubleshooting Windows 98 Startup Problems
Hier kun je een hoop suggesties vinden over waarom hij wellicht niet opstart, wat je allemaal zou kunnen proberen en uiteraard de oplossingen.

Verder zou ik eens bijvoorbeeld je geheugen testen. Dit kun je doen met behulp van Memtest86. Brak geheugen veroorzaakt altijd veel problemen.

Dus als je repliet: Wees zo compleet mogelijk wat je van de suggesties hebt geprobeerd en waarom het niet werkte, anders hangt m'n muis vrij snel boven het sluitknopje ;).

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik al had geprobeert:
Safe mode
Safe mode met opdrachtprompt
Win98 opstartdiskette
Laatste werkende settings
Foutopsporingsmodus

(zal zo editten met je suggesties)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

ER, al geprobeerd opnieuw te installeren? (Of heb je dit al gedaan?) Mischien dat tijdens de installatie iets niet goed is gegaan, mara zo te zien ligt het aan je Videokaart, vervang die eens :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Al eens een format geprobeert en als je installeerd smartdrv.exe eerst runnen en daarna de setup van windows.