simpel... koop een nieuwe
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Ik vraag jullie niet om mij te vertellen dat ik een andere kaart moet kopen. Ik wil gewoon mijn ouwe pctje zodanig opkrikken dat ik er in een netwerkje nog wat mee kan.
voor zover ik weet zijn er geen tweakprogramma's voor de voodoo1... hij draait op 60Mhz volgens mij, maar of je dat kunt wijzigen? Ik heb er nog nooit van gehoord...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
volgens mij kan het wel.. mijn voodoo1 had ik ook wel es wat hoger gezet maar toen crashte bijna elk spel of zag je allemaal rare strepen door het spel heen..
Die ouwe Voodoo's worden nogal warm. Er zitten twee van die grote chips op, als je op elke chip een kleine heatsink en een kleine fan zet (van een 486 ofsow) kan hij al wat meer hebben.
Dee ik ook. Ik had de boel overgeclocked en mijn PCI-slots liepen op 37,5 ipv op 33MHz en dat vond die Voodoo niet tof. Toen ik er heatsinkjes op had geplakt, liep alles weer perfect.
Plakken doe je met secondelijm op twee hoekjes van zo'n chip en op de rest van de chip smeer je koelprut. Werkt als een tiet.
Dee ik ook. Ik had de boel overgeclocked en mijn PCI-slots liepen op 37,5 ipv op 33MHz en dat vond die Voodoo niet tof. Toen ik er heatsinkjes op had geplakt, liep alles weer perfect.
Plakken doe je met secondelijm op twee hoekjes van zo'n chip en op de rest van de chip smeer je koelprut. Werkt als een tiet.
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
Pagina: 1