Compaq problemen met Intel 810E

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36
Jaja.. schrik niet, dit toffe moederbord is niet van mijzelf, maar hier op mijn stage moet ik wel mee werken... Deze PC (en meerdere hiero met dezelfde config..) zetten de PC niet uit bij het afsluiten en blijven gewoon hangen. Hetzelfde gebeurt bij het opnieuw opstarten... de reset-knop is daarom momenteel één van mijn favoriete!!

Volgens mij is dit al een oud probleem.. wie kan mij helpen. heeft het te maken met het energiebeheer???

Jaap

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36
Weet iemand dit???? Help?

Jaap

Verwijderd

ja... heeft te maken met de drivers die je geladen hebt; en ook de bios...
kijk voor bios en drivers op www.compaq.com

suc6

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
www.compaq.com/support
dan ben je nog dichterbij

ennuh, pak de quickrestore cd gewoon...
klikken en draaien

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Misschien windows second edition afsluit probleem?

http://specs.tweak.to/11052

Verwijderd

je kan van de microsoft site het windows 98 se (of gewoon windows 98, dat zijn verschillende files) shutdown supplement downloaden en installeren. dat kan helpen.
anders kun je eens proberen of het aan een eventuele netwerkkaart ligt, kortom, snok die er ff uit en kijk of ie het dan goed doet.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 15:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

[Off topic]

op mijn school
http://www.thrijswijk.nl draait er win95 op ComPraQ maar als je geen shift ingedrukt houd, dan moet je 3x inloggen voordat je kan beginnen. Loopt erg vaak vast tijdens inloggen. Nu wordt er standaard ook wel erg veel gestart, maar toch. Moet toch kunnen zou je denken nou niet dus.

Ik heb meelij met je, stage lopen met ComPraQ is niet fijn. Ik kan het weten....

[/off topic]

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Pagina: 1