Mensen, ik ben al drie kwartier aan het spitten op het net in de GOT search en op diverse PHP sites, maar ik kom er niet uit.
Ik ben ook zeker geen echte script-guru ofzo, maar zou het fijn vinden als iemand me verder op weg kon helpen na al die tijd kloten.
Het gaat om 't volgende:
Ik wil een query afschieten op mijn MySQL DB :
Nu wil ik ervoor zorgen dat ik $sortering kan aanpassen met een select box en dat de nieuwe query (met andere sortering) gesubmit wordt.
Nu heb ik allerlei <select> en <options> zaken geprobeerd toe te passen, maar 't wil niet echt lukken..
$sortering moet bijvoorbeeld kunnen worden:
Lidnr
Naam
Leeftijd
etc
Dit is geen script request ik wil wat leren middels jullie hulp.. (waarschijnlijk is het niet al te moeilijk, maar 'k zie 't niet
)
Ik ben ook zeker geen echte script-guru ofzo, maar zou het fijn vinden als iemand me verder op weg kon helpen na al die tijd kloten.
Het gaat om 't volgende:
Ik wil een query afschieten op mijn MySQL DB :
code:
1
| $sql = "select * from $dbtable ORDER BY $sortering DESC LIMIT $debut,$nb"; |
Nu wil ik ervoor zorgen dat ik $sortering kan aanpassen met een select box en dat de nieuwe query (met andere sortering) gesubmit wordt.
Nu heb ik allerlei <select> en <options> zaken geprobeerd toe te passen, maar 't wil niet echt lukken..
$sortering moet bijvoorbeeld kunnen worden:
Lidnr
Naam
Leeftijd
etc
Dit is geen script request ik wil wat leren middels jullie hulp.. (waarschijnlijk is het niet al te moeilijk, maar 'k zie 't niet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 21:34 ]