Toon posts:

[SB Live! 5.1] TV-OUT geluid vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sound Blaster Live! 5.1 Digital geluidskaart.

Ik heb mijn TV aangesloten op mijn videokaart (composiet kabel) en op de geluidskaart (audiokabel). Alles werkt perfect.

Alleen als ik mijn normale speakertjes wil gebruiken moet ik steeds de TV-OUT audio kabel eruit halen en die stekkertje van de spreakers erin pluggen.

Werkt een splitter goed of zijn er nog andere oplossingen? De SB Live! 5.1 heeft 2 speakers-ingangen , kan ik ze beide gebruiken?

Verwijderd

Een splitter werkt prima, maar je kan ook die andere uitgang gebruiken.
Je moet dan wel de speakersetup op quadrophonic zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok , bedankt.

Maar wat is ''quadrophonic''???

Verwijderd

Dubbel stereo. ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
GEbruik de search functie even. Je vraag is in verschillende vormen al heel vaak gesteld, je zal dus makkelijk een antwoord kunnen vinden.

Ik zie dat je er in het verleden ook al eens op gewezen bent, dus hierbij een herhaling: Als je een probleem hebt, is het een goed idee eerst zelf te zoeken (google en op GoT) en mocht je er dan nog niet uitkomen, een topic openen waarin je aangeeft wat je al geprobeerd hebt en waarom je er niet uitkomt.

Voordeel van zelf zoeken is dat je vaak veel eerder een oplossing hebt (mij lukt het altijd binnen 5 minuten, meestal krijg je niet zo snel resultaat met een topic :) )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.