ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
xcacls zit in de resourcekit van nt, hiermee kan je alles van de prompt veranderen
wel basic nt4 beheer overigens
A wise man's life is based around fuck you
Ik weet dat het basic is.....zwelgje schreef op 19 mei 2003 @ 21:11:
xcacls zit in de resourcekit van nt, hiermee kan je alles van de prompt veranderen
Ik weet ook wel hoe ik het kan veranderen, maar je zult zelf ws ook weten dat simpele dingen bij NT4 nogal eens veel tijd vergen.
Dus ik ga je tooltje ff proberen, alvast hartelijk dank...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
als je echt veel haast hebt kun je met server manager alle connecties opheffen naar bestanden die in gebruik zijn daarna stop je die service doe je take ownership over die 40GB aan data en ga je kopieeren.
Verwijderd
Waarom doe je dit niet gewoon buiten werktijd??
ga nu lekker naar huis, want je kan nu toch weinig doen met al die users die geconnect zijn, dan kom je terug na half 6 en rag je alle connecties eruit, sim-pel, want na half 6 moeten ze oprotten hier. Dan kost het je hooguit idd 2 uurtjes om alle data te copyen, maar goed, die schrijf je als overuren, klaar.
ga nu lekker naar huis, want je kan nu toch weinig doen met al die users die geconnect zijn, dan kom je terug na half 6 en rag je alle connecties eruit, sim-pel, want na half 6 moeten ze oprotten hier. Dan kost het je hooguit idd 2 uurtjes om alle data te copyen, maar goed, die schrijf je als overuren, klaar.