[AK33] Krijg Bios Niet Geflashed

Pagina: 1
Acties:

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 19:04
Ik Probeer mijn AK33 Te flashen...
netjes bios gedownload ---> op flop geketst ---> booten van flop---> ak33r129.exe uitgevoerd (geloof ik dat het bestandje zo heette.. :) ) krijg ik mooi schermpje met rechtsbovenin ergens een knipperende cursor en dan nix...
drukik op een toets krijg ik de melding: File size CRC incorrect (oid geloof ik :+ )

heb al gesearched (das pokke veel over AK33 grrr :( )
heb al op verschillende floppies geprobeerd
allemaal geen zin...
Iemand enig id?

Even niets...

Verwijderd

Ik weet er niets van af maarehm, zo'n CRC error komt ook voor bij invalide zip of rar bestanden. Misschien dat de file gewoon verkeerd gedownload is? Eff overnieuw proberen voor de zekerheid :)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Misschien moet je hem ook eerst ff onder windows uitpakken :+ Denk dat die exe een self-extracting archive is :P

Verwijderd

Denk dat je even die bios file opnieuw moet downloaden, misschien is ie wat corrupt. Voor de rest zou ik ook nog even de bios protection off zetten.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 19:04
bios protection?? je bedoeld anti virus?

/stom

heb file al 4x gedownload en op 4 vershillende floppies en 3 x uitgepakt

/dubbelstom

[ Voor 56% gewijzigd door FireDrunk op 19-05-2003 20:54 ]

Even niets...

Verwijderd

thijs_cramer schreef op 19 mei 2003 @ 20:53:
bios protection?? je bedoeld anti virus?

/stom

heb file al 4x gedownload en op 4 vershillende floppies en 3 x uitgepakt

/dubbelstom
Bios protection is een optie in de bios om de bios te beschermen tegen virussen die het rom kunnen deleten. Als je die nou hebt aanstaan kun je ook geen bios flashen, ik zou trouwens ook is heel erg goed kijken of je echt de goede bios te pakken hebt. Lees de note die erbij staat is goed door en kijk of er niet toevallig twee versies van zijn.
Pagina: 1