Outlook 2003 terug naar Outlook XP

Pagina: 1
Acties:

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ik heb een tijdje Outlook2003 beta getest, daarin ook mijn mail en agenda bijgehouden etc. Voordat ik 'm verwijderde heb ik alles geexporteerd naar een .pst bestand.
Als ik deze echter in Outlook XP wil importeren, zegt 'ie dat de versie incompatible is (incompatible met de informatieservice voor persoonlijke mappen). Hoe krijg ik m'n mail en afspraken terug?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 20:35

slaay

Natuurbeleven.com

Niet.. Hetzelfde kan gelden voor Word documenten opgemaakt in Word 2003.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Bah, dat zou niet zo mooi zijn :(
Kan ik niet ergens Office2003 installeren en exporteren als 'oudere versie'? (Ik kan me overigens niet herinneren dat ik die optie tegen ben gekomen).

Verwijderd

Dat lijkt me ook, terug stappen is natuurlijk lastiger dan vooruit stappen

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als het niet geïmporteerd kan worden, dan kun je het beste Outlook2003 opnieuw installeren, het .pst bestand importeren en exporteren naar een ander formaat. Of de nieuwe installatie synchroniseren met een gsm of pda en dan weer terug synchroniseren met de oude Outlook. Je kunt ook zoeken naar een programma dat .pst bestanden kan lezen en omzetten naar iets leesbaars.
Maar iets in me zegt dat je aan die mogelijkheden allang hebt gedacht ;).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 19:28
Ik heb het er ook op gehad maar had geen problemen met xp en 2003. Ik kon nadat ik 2003 eraf gegooid had gewoon met xp verder. Ik hed alles nog agenda, mail enz.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
haas schreef op 19 May 2003 @ 20:38:
Als het niet geïmporteerd kan worden, dan kun je het beste Outlook2003 opnieuw installeren, het .pst bestand importeren en exporteren naar een ander formaat.
Mja, maar welke dan... het gaat eigenlijk alleen (nog) om de e-mails. (zie onder)
Of de nieuwe installatie synchroniseren met een gsm of pda en dan weer terug synchroniseren met de oude Outlook.
Deze optie had ik voor contactpersonen en afspraken inderdaad al in gedachten. Die staan al in m'n PDA. Maar mail+attachments red ik er niet mee.
Je kunt ook zoeken naar een programma dat .pst bestanden kan lezen en omzetten naar iets leesbaars. Maar iets in me zegt dat je aan die mogelijkheden allang hebt gedacht ;).
Dan heeft die iets dat goed gezegd ;) Ik ben alleen bang dat programma's de .pst van Outlook 2003 nog niet kunnen lezen, omdat het nog een beta is.
Starky schreef op 19 mei 2003 @ 20:39:
Ik heb het er ook op gehad maar had geen problemen met xp en 2003. Ik kon nadat ik 2003 eraf gegooid had gewoon met xp verder. Ik hed alles nog agenda, mail enz.
Maar, heb jij het náást elkaar gedraaid? Ik heb namelijk de ge-exporteerde .pst bewaard en de pc geformatteerd, daarna Offixe XP er weer op. Geen spoortje van 2003 meer dus ;)

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[F_J_Knip] of vraag ik nu iets illegaals?

[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2003 22:00 . Reden: Doe maar niet.. ]

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Caponi schreef op 19 May 2003 @ 21:44:
<een vraag die niet helemaal volgens de policy is>?
Je krijgt 'm door lid te zijn van het beta-programma van Microsoft. Zie www.microsoft.com

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Welke build van Office 11 gebruikte je?
slaay schreef op 19 May 2003 @ 20:34:
Niet.. Hetzelfde kan gelden voor Word documenten opgemaakt in Word 2003.
Dit is onzin. Documenten uit Word 2003 kunnen gewoon gebruikt worden in oudere Office versies

[ Voor 78% gewijzigd door PWM op 20-05-2003 09:51 ]

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
PWM schreef op 20 May 2003 @ 09:50:
Welke build van Office 11 gebruikte je?
Beta 2, build 4920
Dit is onzin. Documenten uit Word 2003 kunnen gewoon gebruikt worden in oudere Office versies
Inderdaad tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden, gelukkig :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Uiteindelijk heb ik toch maar Outlook 2003 geinstalleerd (de rest van Office XP laten staan) en ze draaien prima naast elkaar.
Nu heb ik m'n berichten weer kunnen importeren; ik denk dat ik het maar zo laat tot de full release van Office 2003 :)

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 20:35

slaay

Natuurbeleven.com

Het is geen onzin van Word 2003. Door sommige toepassingen kan de opmaak niet meer herkent worden door oudere versies. Bijvoorbeeld toepassing van xml. Maar ook andere toepassingen.

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

nieuwe opties worden natuurlijk ooit ondersteund door een ouwe

Verwijderd

Ik neem aan dat je nooit bedoelt, Wolfheze?

Verwijderd

Wat ik heb ondervonden is dat Outlook 2003 2 type bestandstype aan kan maken. Volgens mij kan je dan een tweede (oude type) bestand aanmaken.
Mailtjes verslepen van mailbox naar de andere. Deze mailbox moet je dan toch weer terugkunnen zetten naar Outlook XP??
Pagina: 1