haas schreef op 19 May 2003 @ 20:38:
Als het niet geïmporteerd kan worden, dan kun je het beste Outlook2003 opnieuw installeren, het .pst bestand importeren en exporteren naar een ander formaat.
Mja, maar welke dan... het gaat eigenlijk alleen (nog) om de e-mails. (zie onder)
Of de nieuwe installatie synchroniseren met een gsm of pda en dan weer terug synchroniseren met de oude Outlook.
Deze optie had ik voor contactpersonen en afspraken inderdaad al in gedachten. Die staan al in m'n PDA. Maar mail+attachments red ik er niet mee.
Je kunt ook zoeken naar een programma dat .pst bestanden kan lezen en omzetten naar iets leesbaars. Maar iets in me zegt dat je aan die mogelijkheden allang hebt gedacht

.
Dan heeft die iets dat goed gezegd

Ik ben alleen bang dat programma's de .pst van Outlook 2003 nog niet kunnen lezen, omdat het nog een beta is.
Starky schreef op 19 mei 2003 @ 20:39:
Ik heb het er ook op gehad maar had geen problemen met xp en 2003. Ik kon nadat ik 2003 eraf gegooid had gewoon met xp verder. Ik hed alles nog agenda, mail enz.
Maar, heb jij het náást elkaar gedraaid? Ik heb namelijk de ge-exporteerde .pst bewaard en de pc geformatteerd, daarna Offixe XP er weer op. Geen spoortje van 2003 meer dus