Toon posts:

[win xp] standaard bij openen map -> find ipv open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geprobeerd om via extra -> mapopties -> bestandstypen een snelkoppeling te maken zodat ik hele dir's gelijk in winamp kon krijgen (dit installeerde winamp 2.* altijd zelf maar helaas winamp 3 doet dat niet in xp) op zich wil me dat niet echt lukken maar dat is nog niet zo'n ramp. Wat erger is is dat ik per ongelijk de optie 'find' als standaard heb staan nu terwijl de optie 'open' niet in het rijtje staat. Met andere woorden, wanneer ik nu dubbel klik op een dir in 'deze computer' wordt de een zoek-venster geopend.

ik heb al geprobeerd een nieuwe 'snelkoppeling' te maken bij de opties maar ik weet niet welke code je moet gebuiken..

ik kom niet verder dan : rundll32.exe ???, open %l

nu de vraagtekens nog.. heb geen idee wel *.dll bestand dit zijn moet.

misschien iemand hier die dit weet/ of even bij zichzelf kan kijken welke *.dll dit moet zijn.

En is er misschien dat iemand mij kan vertellen hoe je die 'regels' weer weg kun halen die ik om te proberen heb toegevoegd, via mapopties wil dit niet omdat de optie 'verwijderen' niet geactiveerd is.

Heb al gezocht in het register, maar dit was niet erg duidelijk en hier wil ik liever niet al te veel in veranderen zonder dat ik weet wat ik doe :*)

oke.. heb zelf al een oplossing gevonden:

Heb in het register gezocht op de sleutels die ik zelf heb toegevoegd. Eenmaal gevonden heb ik alle sleutels verwijdert die ik zelf heb toegevoegd. bingo de standaard voor dubbelklik is weer open!! Dus zo zijn mijn twee problemen met een paar stappen weer opgelost.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 10:02 ]