Toon posts:

mambox pendrive 128 mb mp3 speler met wachtwoord prot

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 567 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:31:
Ik heb ook dat hij af en toe crasht... vet vaag ook gaat het uploaden niet echt super snel...maar ja tìs ook usb1.1..
ik had toenstraks dat ik als ik de speler aan dee music player zag op display en hij ging niet verder....batt uit-in hielp niet weer hetzelfde hele tijd...
na hem via de pc geformateerd te hebben doet hij het weer ( ik heb de speler pas 4 uur....)
ik heb nu eens zelf een paar cd's geript en lame codec gebruikt. deze mp3tjes zijn super. geen enkel probleem meer.

128 mb uploaden duurt bij mij iets van 5 minuutjes, wat ik zeer acceptabel vind hoor.

weet er iemand of de batterij stroom verbruikt als de speler niet aan staat :O ? (ik heb namelijk zo'n pencammetje die stroom trekt, ook als 't ie uit staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zou dit ook wel willen kopen, ik heb een inkoopactie gevonden op internet http://www.apolloweb.be/inkoopacties

Ze vragen hier €82 + verzending, is dit goedkoop?

(Ik denk dat het wel alleen voor Belgen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bespaart in totaal 15 euro. Dan haal ik hem toch echt liever bij mp3spelers.nl zelf :)

(kheb hem al sinds dag 1 maar zeg het ff ter info ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou dus ook effe melden dat er een inkoop actie wordt georganiseerd voor dit toestel
(misterO) was mij voor

momenteel is het dus 82 euro (we zitten bijna aan 20 kopers) vanaf 30 kopers zou er nog enkele euro's afgaan en vanaf 40 kopers gaat er nog wat meer af

dus hoe meer kopers hoe beter hé

en dit is niet alleen voor ons belgen maar 't moet wel geregeld worden dat er dan 1 iemand is in nederland van waaruit ze verstuurt kunnen worden (om zo natuurlijk weer de verzendings kosten te beperken)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 18:40:

en dit is niet alleen voor ons belgen maar 't moet wel geregeld worden dat er dan 1 iemand is in nederland van waaruit ze verstuurt kunnen worden (om zo natuurlijk weer de verzendings kosten te beperken)

greetz
mp3spelers.nl heeft ook een belgische vestiging dacht ik... denk ik m'n pakketje uit belgie heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de speler nu 1 dag en ik moet zeggen .. vet geluid.. helemaal als ik hem in de line in aan mn stereo plug..vette bass (ligt uiteraard aan de boxen en versterker maar goed..) mooie speler alleen bleef het palletje haken als je hem trug duwde...nu heb ik hem 100 x heen en weer gedaan en nu doet hij dat niet meer... naar dawas nie cool voor een 1 dag oude mp3speler..verder loopt hij soms ook wel is vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik snap al die problemen niet van de meeste mensen hier, heb nergens last van....... En idd, het geluid is vet he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik heb me ook zo'n mp3 player besteld op die site.
Er lopen verschillende draadjes op Belgische forums over deze IA.
http://shrimptalk.spellet...ead.php?s=&threadid=44302
http://games.telenet.be/f...ad.php?s=&threadid=107769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He leuk, Shrimp TV. Daar ben ik nog eens een keer op tv geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic/
bweikes spelletjesgarnaal.be :s

vroeger geweldig maar sinds planetinternet ze heeft laten vallen en je moet betalen voor info die je op andere sites (zoals games.telenet.be) kunt vinden blijf ik er weg, 't is er ook wel erg stil als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft sinds vandaag de Mambox p505 128 MB

Ik ben erg te spreken over dit dingetje

Pro's
- Lekker klein
- Goedkoop
- Gebruiksvriendelijk
- Duidelijke display
- Vrij goede koptelefoon

Cons
- euhm.........

Psies!

Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid is nog beter als je een "echte" hoofdtelefoon gebruikt, of dopjes van een merk zoals Sennheiser. De dopjes die erbij zaten zijn zoals altijd brak.... Zonde om mp3tjes te luisteren met zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20
leffe_blond schreef op 07 June 2003 @ 21:06:
Helaas is er financieel iets misgelopen bij mijn bestelling (miscommunicatie naar het schijnt), en wacht ik al 2 weken op mn mambox. De PMX60 die ik ergens anders al besteld heb, is ondertussen wel binnen...
Hee, ik zoek ook al een verkoopadres van deze neckthoofdelefoon. Ik had een tijd geleden in een ander topic (weet zo even niet meer welke) ook al gekeken of iemand deze al heeft.

Ik verdraag, net zoals jij, ook geen oordopjes. Die vallen de hele tijd uit m'n oren en doen na een tijdje pijn. Een neck of "streetstyle" hoofdtelefoon vind ik ook veel fijner zitten zonder dat je een beugel op je hoofd hebt.

Maar nu dus de brandende vraag: hoe klinkt 'ie?? en waar heb je 'em gekocht??

[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 14-06-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Geluisterd op een diskman

Hij klinkt aangenaam, en zo zit hij ook. Geen overdreven bassen, hij neigt eerder naar het mid -> hogere deel toe, schel klinken doet hij niet. Voor een mp3 player / diskman meer dan genoeg.

Al met al vind ik hem zn geld waard.

Ik heb hem gekocht Bij goethals audiovisie in Brugge, is geen webshop. Ik zou zeggen stap een HiFi shop binnen en als ze sennheiser hebben hebben ze deze H-tel ook wel (en anders kan je hem wel bestellen)

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 23-09 13:02

dread

Sluwe vlaming

heeft iemand de record functie van dat ding eens geprobeerd, wil hem namelijk kopen voor het houden van interviews, zit er een mic op of is er een ingang? en hoe is de kwaliteit? opname zal wel mono zijn zeker niet dat dat er toe doet.

ben nog zwaar aan het twijfelen tussen deze en de i-bead namelijk

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Er zit een mic op. als je iets inspreekt is het perfect verstaanbaar, maar de nodige ruis is aanwezig. Als je interviews gaat opnemen om uit te zenden is het niet om aan te horen, de opname gebruiken om te luisteren en er een stukje van te schrijven is wel goed te doen

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ehmm een vriend van me heeft hem gekocht, en we hebben er nou mee zitten te stoeien, maar hoe krijg je hem op random? Heb ik niks over kunnen vinden, maar dat ding kan dat toch wel? :? Ik kan in het menu alleen de repeat (1/dir/all) functies vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de buitenkant van goede kwaliteit?????? De Chic MP30 is bijvoorbeeld van aluminium en lijkt me steviger, hij is aan de andere kant wel 40 euro duurder.

Ik zit te twijfelen tussen de Chic MP30 (trouwens ook MMC utbrijdingsslot) en de P505. Als ik ik voor de Mambox P505 ga neem ik denk ik wel de 256mb versie, op 128mb past nog niet eens een dubbel-CD. Hij is voor 159 euro bij mp3hopper.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 euro voor een andere behuizing is kul. Bijna honderd gulden! De p505 is stevig zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat je niet kan doorspoelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die mp3 speler aan e pc aan sluit, en ik heb oplaadbare aaa batterijen, laad die dan die batterijen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Nu online
Heeft iemand hier al ervaring met die 256Mb versie. Er is nergens op internet een goede review te vinden.
De nadelen die ik hier tegenkom zijn vastlopen en kraken van geluid bij scrollen door nummers; in hoeverre is hier sprake van?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry dat ik deze topic kick, maar ik heb hem gister besteld bij mp3spelers.nl en ik heb er nog een paar vraagjes over.

Kan iemand mij foto's geven van zijn Mambox Pendrive 128mb?, want op de site staat er maar 1 van de mp3 speler zelf.
En is het een beetje goed af te lezen beeld? En kun je er de titels van je mp3'tjes op zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een Mambox P505 kopen, maar nu vraag ik mij af waarom deze (de 128 mb versie) zo veel goedkoper is dan de meeste andere 128 mb MP3 spelers.
Is de geluidskwaliteit echt duidelijk minder dan die van andere MP3 spelers? En is hij van een beetje degelijk materiaal gemaakt?

Op http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=358 staat trouwens USB 1.1 en USB 2.0, maar op de site van Mambox zelf staat alleen USB 1.1.
Welke van de twee heeft nu gelijk? Is de site van mambox nog niet geupdate of zo?

En die wachtwoordprotectie, kan die er vanaf? Dat lijkt me namelijk rete irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik was ook aan het rondkijken voor zo'n Mambox, toen kwam ik hem bij Gistron tegen onder wannahave's, voor 66.90 Euro (128Mb) de 256 hebben ze er ook. Ik kan er lekker ook nog dealer prijzen krijgen dus dat wordt nog goedkoper, en ik kan hem ook nog afhalen!! Echt niet meer normaal hoe goedkoop die dingen tegenwoordig zijn :P (ik neem tenminste aan dat het een Mambox is want het staat er niet bij)

[ Voor 12% gewijzigd door Speedfight op 10-07-2003 14:37 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ie zo goedkoop is zal het wel geen mambox zijn, maar zo'n oem ding zonder display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53

greatgonzo

schit-te-rend!

aan de foto op de site te zien niet, ben wel benieuwd welke het is, zal eens meelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 15:52

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Speedfight schreef op 10 juli 2003 @ 14:35:
Ik was ook aan het rondkijken voor zo'n Mambox, toen kwam ik hem bij Gistron tegen onder wannahave's, voor 66.90 Euro (128Mb) de 256 hebben ze er ook. Ik kan er lekker ook nog dealer prijzen krijgen dus dat wordt nog goedkoper, en ik kan hem ook nog afhalen!! Echt niet meer normaal hoe goedkoop die dingen tegenwoordig zijn :P (ik neem tenminste aan dat het een Mambox is want het staat er niet bij)
Dit lijkt me toch eerder (een kloon van) de Aiptek MP-31X te zijn. Dit is de enige mp3-pendrive die voor een dergelijke prijs aangeboden zou kunnen worden.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:27

Piggen

Lekker bakkie

De 256 mb Mambox is nu ook leverbaar bij mp3cdspeler. Voor 139 euro
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=371

mp3shopper.nl heeft hem ook, voor 149 euro

[ Voor 27% gewijzigd door Piggen op 11-07-2003 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
the_Omniscient schreef op 10 juli 2003 @ 18:24:
[...]
Dit lijkt me toch eerder (een kloon van) de Aiptek MP-31X te zijn. Dit is de enige mp3-pendrive die voor een dergelijke prijs aangeboden zou kunnen worden.
Is die Aiptek MP-31X in vergelijking met een mambox het geld waart of kan ik beter wat meer uitgeven voor een duurdere mambox. Het formaat is hetzelfde, en ik ga sowieso een andere hoofdtelefoon erbij kopen dus dat maakt ook niets uit. En een wachtwoord erop hoeft ook niet van mij. Wat zal ik doen???

Damn, ze hebben net iets verandert bij gistron waardoor de mp3 speler 81.90 kost (128mb) en nu hebben ze er eentje zonder display ofzow voor 66.90 (128mb) echt vaag :?

[ Voor 12% gewijzigd door Speedfight op 11-07-2003 16:17 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53

greatgonzo

schit-te-rend!

mailtje terug gehad,

die van € 66,90 is een noname oem, de andere twee zijn van Aiptek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft iemand de 256MB versie al?

Ik heb nu een ibead 256MB, maar als die mambox goed is en ook net zoveel functies en opties heeft ga ik mijn ibead weer verkopen. (radio gebruik ik toch niet...)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen nog steeds last van Vastlopers. want ik twijfel tussen de Mambox 256 of de EZ3 128 Mb. ik heb veel gelezen dat het geluid niet echt hard gaat klopt dit???.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 20:25:
Hebben mensen nog steeds last van Vastlopers. want ik twijfel tussen de Mambox 256 of de EZ3 128 Mb. ik heb veel gelezen dat het geluid niet echt hard gaat klopt dit???.
Dat klopt ja, echt hard gaat 't niet.
Maarja, dat is niet echt lastig, aangezien harder dan dat pijn aan je oren gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n mambox nu een maandje of 2 denk ik. ik had m'n backlight functie uitgeschakeld. nu wou ik deze echter weer activeren, maar het licht sprong niet aan.

ik probeerde nogmaals op 15 s, op 30 s . maar niks. en toen nog eens, sprong het weer aan, en floepte het na 3-4 seconden uit.

zou die nu kapot zijn ? heeft het met de batterijen te maken (heb nog 3 blokjes dus vol) ?
is het de moeite om die terugte sturen , ik vrees dat dit me , en geld, en misschien heel veel tijd kost eer ik hem terug heb...

advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw hier,

maar heb ondertussen de forums over de mambox en de ibead (ibead voor mezelf en de mambox voor mn zusje)
maar ik heb dus hetzelfde probleem met mn ibead 100, daar doet het lampje het ook alleen maar even als de batterij helemaal vol is en na een tijde begint die te knipperen en valt die helemaal uit. Als de batterij halfleeg is dan doet het lampje het helemaal niet meer.

Wat heb jij gedaan?, want ik denk dat ik mijne maar terug ga sturen :(:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem niet teruggestuurd, kost me misschien 10 euro porto kosten, en dat is het me niet waard. Zolang hij muziek speelt is het ok ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
GiSaE schreef op 14 July 2003 @ 13:20:
Heeft iemand de 256MB versie al?

Ik heb nu een ibead 256MB, maar als die mambox goed is en ook net zoveel functies en opties heeft ga ik mijn ibead weer verkopen. (radio gebruik ik toch niet...)
Als je je Ibead wil verkopen dat wil ik m graag van je overnemen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:46
Heeft iemand al geprobeerd zijn mambox p505 te voorzien van firmware van de Aiptek mp3speler?
De Aiptek ondersteunt namelijk wel WMA bestanden en dat terwijl de hardware identiek is. Zou mooi zijn als door een firmware upgrade naar ander merk deze bestanden wel afgespeeld zouden kunnen worden!

Firmware is hier te verkrijgen: http://www.aiptek.de/de/su_downloads_tr.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is toch niet firmware upgradable de mambox p505 ? die aiptek heeft mijn collega ook als pendrive ik vind het ding er niet uitzien en is al 2 keer defect gegaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
Met de software van Aiptek is het misschien mogelijk om andere firmware erop te zetten. Ik zou zelf graag een P505 willen, maar zonder wma-support hoef ik hem echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de mambox echt de vorm van een banaan hebben....
veelste dik en gewoon lomp.

Een creative muvo 128 mb kost op dit moment ook 99 euro... dus zo bijzonder is dat niet. Als je echt voor de prijsstunter wilt gaan moet je voor de apacer steno bp300 (te koop bij mycom) gaan die is deze maand in de aanbieding voor 79 euro (ook 128 mb natuurlijk...)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:14
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 19:54:
ik vind de mambox echt de vorm van een banaan hebben....
veelste dik en gewoon lomp.

Een creative muvo 128 mb kost op dit moment ook 99 euro... dus zo bijzonder is dat niet. Als je echt voor de prijsstunter wilt gaan moet je voor de apacer steno bp300 (te koop bij mycom) gaan die is deze maand in de aanbieding voor 79 euro (ook 128 mb natuurlijk...)
Ik weet niet wat jullie voor bananen thuis eten, maar die van ons zien er toch echt anders uit. :Y)

Zodra ik mn loon binnen heb ga ik de 256mb mambox p505 bestellen met een rapid oplader en de mx400 dopjes, kan niet wachten. 8)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Als ik Pen Drive USB Flash Drive 128 MB + MP3 Spelers met korting kan kopen, en ik ze voor 75-80 euro in kan kopen (en dus ook voor die prijs verkoop), zou er dan volgens jullie interesse zijn in een dergelijke IA?

Het betreft hier dus geen mambox pendrive, maar een andere variant..

De 256 mb kost zo'n 30 euro meer.

• noreaga
wdekreij schreef op 11 September 2003 @ 08:08:
Als ik Pen Drive USB Flash Drive 128 MB + MP3 Spelers met korting kan kopen, en ik ze voor 75-80 euro in kan kopen (en dus ook voor die prijs verkoop), zou er dan volgens jullie interesse zijn in een dergelijke IA?

Het betreft hier dus geen mambox pendrive, maar een andere variant..

De 256 mb kost zo'n 30 euro meer.
Welke variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ik zet mijn vraag maar ff hier in, omdat het onzin is om een nieuw topic te openen...

Ik wil voor mijn vriendin een leuke mp3-speler kopen met 128mb (256mb mag ook als het kan voor die prijs), met een lcd schermpje en niet boven de 100 euro...

Op zich leek me de Mambox P505 de beste keus.
Maar weet iemand misschien nog een betere voor dat geld?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik heb net de Mambox 256 Mb binnen, leuk dingetje, goed geluid via mijn sennheiser mx500's....

Hij kan alleen niet zo ontzettend hard, maar dat is niet echt storend.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verstaan julli eonder hard? ik heb zelf nog een Rio500 is het daarmee te vergelijken of is het zachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
Mooooody schreef op 22 September 2003 @ 14:32:
Ik zet mijn vraag maar ff hier in, omdat het onzin is om een nieuw topic te openen...

Ik wil voor mijn vriendin een leuke mp3-speler kopen met 128mb (256mb mag ook als het kan voor die prijs), met een lcd schermpje en niet boven de 100 euro...

Op zich leek me de Mambox P505 de beste keus.
Maar weet iemand misschien nog een betere voor dat geld?
De Napa PA28 is wellicht een betere keus, omdat er een ingebouwde accu in zit en je er een oplader bij krijgt. Deze accu gaat langer mee (max. 20 uur) dan welk AAA batterijtje dan ook.
Daarnaast kun je met de PA28 ook wma's afspelen waardoor je veel meer muziek op die 128mb kan proppen, deze kleine bestandjes klinken overigens nog steeds heel erg goed op de napa-speler.
Ook hoor je genoeg verhalen van mensen die vastlopers en "kapot" geheugen krijgen met de p505 :/

Verder vind ik hem persoonlijk een stuk mooier met een groter 4-lijns LCD scherm dan de mambox :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

noreaga schreef op 23 September 2003 @ 16:00:
[...]

De Napa PA28 is wellicht een betere keus, omdat er een ingebouwde accu in zit en je er een oplader bij krijgt. Deze accu gaat langer mee (max. 20 uur) dan welk AAA batterijtje dan ook.
Daarnaast kun je met de PA28 ook wma's afspelen waardoor je veel meer muziek op die 128mb kan proppen, deze kleine bestandjes klinken overigens nog steeds heel erg goed op de napa-speler.
Ook hoor je genoeg verhalen van mensen die vastlopers en "kapot" geheugen krijgen met de p505 :/

Verder vind ik hem persoonlijk een stuk mooier met een groter 4-lijns LCD scherm dan de mambox :9~
Bedankt...

Ik zat ook te twijfelen tussen deze spelers:

- Muvo MX - 139 euro
- iBead 150 - 169 euro
- Mambox P505 - 89 euro
- Napa PA-28 - 99 euro

De Napa en Muvo maken de meeste kans....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Mooooody schreef op 23 September 2003 @ 16:37:
[...]

Bedankt...

- Muvo MX - 139 euro
- iBead 150 - 169 euro
-Duex xp - 125 euro
-Tuny pen II 149 euro
De Muvo maakt de meeste kans....
Daar twijfel ik ook tussen maar ook nog andere

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

shameblaster schreef op 23 september 2003 @ 16:47:
[...]

Daar twijfel ik ook tussen maar ook nog andere
de iRiver 180T kost nu 128 euro bij www.maxpc.nl
en de 380TC 132 euro

misschien ook een leuke voor in het rijtje
de Duex en Tunny vind ikzelf een stuk minder dan de genoemden (ze zijn relatief duur en zeker de Duex is behoolijk krakkemikkig - neefje heeft 'm)

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 23-09-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
Mooooody schreef op 23 September 2003 @ 16:37:
[...]

Bedankt...

- Muvo MX - 139 euro
- iBead 150 - 169 euro
- Mambox P505 - 89 euro
- Napa PA-28 - 99 euro

De Napa en Muvo maken de meeste kans....
Die nieuwe Muvo lijkt mij ook ook een goeie speler en heeft volgens mij alles wat de originele Muvo niet had, vooral die 11 equaliser presets+1handmatig is een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

noreaga schreef op 23 september 2003 @ 17:39:
[...]

Die nieuwe Muvo lijkt mij ook ook een goeie speler en heeft volgens mij alles wat de originele Muvo niet had, vooral die 11 equaliser presets+1handmatig is een voordeel.
en de iRiver 180T en 380T?
die zijn bijna evenduur...128 vs. 132 euro

op zich denk ik niet dat ze vaak in mp3 wil gaan opnemen en de 180T ziet er een stuk beter uit, dus zal die het wel worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
Mooooody schreef op 23 September 2003 @ 17:50:
[...]

en de iRiver 180T en 380T?
die zijn bijna evenduur...128 vs. 132 euro

op zich denk ik niet dat ze vaak in mp3 wil gaan opnemen en de 180T ziet er een stuk beter uit, dus zal die het wel worden...
Idd, die Iriver ziet er best gelikt uit, moeilijke keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

kvind muvo mooier

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

mwah, de muvo is een budget speler vergeleken met deze...

als de muvo 99 euro was, zou ik die ook nemen, maar nu is de iRiver zelfs goedkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
Bij challenge computers kost de 180T zelfs 115,50 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

noreaga schreef op 23 september 2003 @ 19:30:
Bij challenge computers kost de 180T zelfs 115,50 :?
zow, das niet duur
ga meteen mailen of hij leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 19:37
Wat is er toch allemaal aan de hand met die shops, ik zie overal massale prijsverlagingen, en niet zo'n klein beetje ook, een 390T voor 168 euro, terwijl ie vorige week overal minimaal 275 was :? :? Niet dat dat zo ongunstig is natuurlijk 8)7 maar vreemd is het wel (prijsverlagen van 100 euro 8)7 ). Ik heb er gelijk maar een besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor het omhoogschoppen van een oude topic, maar:
Ik heb de speler nu ongeveer een maand, hij deed het gewoon goed (heel soms vastlopen, maar dat gebeurt), maar nu krijg ik een HELE vreemde error... Als ik bestanden ernaar kopieer en ik beluister ze, dan komt er soms een stukje van een andere song tussendoor ;(
Als ik ze dan weer via de PC beluister (maar wel vanaf de speler), is dit precies hetzelfde. Ik heb van alles geprobeerd, formatteren, mp3's omzetten naar lagere kwaliteit, etc. Ik heb een mail gestuurd naar mp3cdspeler.nl maar ik zit er niet bepaald op te wachten om dat ding terug te sturen en daar ook voor te betalen en dan te horen te krijgen dat ik een bepaalde driver oid moet installeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er anderen software voor op de player beschikbaar voor de MamBox? Ik zou namelijk graag het startup logo enzo willen veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 13:54:
Is er anderen software voor op de player beschikbaar voor de MamBox? Ik zou namelijk graag het startup logo enzo willen veranderen..
Nope, één van de grootste nadelen van de speler is dat je de firmware en dat soort dingen niet kunt updaten.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 10:25
Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 00:10:
Sorry voor het omhoogschoppen van een oude topic, maar:
Ik heb de speler nu ongeveer een maand, hij deed het gewoon goed (heel soms vastlopen, maar dat gebeurt), maar nu krijg ik een HELE vreemde error... Als ik bestanden ernaar kopieer en ik beluister ze, dan komt er soms een stukje van een andere song tussendoor ;(
Als ik ze dan weer via de PC beluister (maar wel vanaf de speler), is dit precies hetzelfde. Ik heb van alles geprobeerd, formatteren, mp3's omzetten naar lagere kwaliteit, etc. Ik heb een mail gestuurd naar mp3cdspeler.nl maar ik zit er niet bepaald op te wachten om dat ding terug te sturen en daar ook voor te betalen en dan te horen te krijgen dat ik een bepaalde driver oid moet installeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand een suggestie?
Ik weet niet of je dit probleem nog steeds hebt, maar ik heb er ook last van. Zelf denk ik dat het komt doordat ik bij het schrijvgen naar de speler 2 dingen tegelijk daarnaar toe aan het kopieren was. Laat het ff weten als jij iets anders had.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets dacht ik ook al, maar 1 voor 1 kopieeren heeft ook niet gewerkt :(
Ik heb al een mail gestuurd naar de winkel, en die zeiden dat ze het niet wisten en dat ze contact zouden opnemen met de leverancier.... al 2 weken geen antwoord :/

Opzich is het leuk dat zo'n ding creatief kan zijn, maar toch heb ik liever dat het gewoon werkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik hoor steeds als nadeel dat de mambox niet hard kan, hoe hard is dat:P, ik bedoel heb je met de mambox de volume op het maximaal? dat heb ik met mn discman(sony) lang niet. en welke nadelen zitten er nog meer aan de mambox, want 125 voor 256mb is niet veel.

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 09:12
Offtopic:

Ik twijfel tussen de Mambox 256MB en de Han 320 128MB.
Graag jullie mening? _/-\o_

Ik wil graag iets in de vorm van een USB-Stick. Prijs: max 140 euro ofzo.:)

[ Voor 30% gewijzigd door Ahmi op 19-02-2004 21:31 ]

Pagina: 1 2 Laatste