MSI K7T Pro2 rev1.0c

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Lieuwe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05-2025
Hoi ik heb dus een K7T Pro2 mainboard waarop ik graag een snellere processor wil zetten. Nu ondersteund dit moederbord alleen maar de 200mhz FSB, en geen durons met morgan core. Ik heb ondertussen de search van GOT gebruikt om er achter te komen of het mischien toch "stiekem" mogelijk is, om een Athlon XP of duron met Morgan core op deze plank te zetten. Helaas word er in de meeste topics alleen maar gespeculeerd over de mogelijkheden hiervan.

Mijn vraag is nu: Is hier iemand die kan bevestigen of de Duron 1300 (morgan) / XP werkt op deze plank. Het liefst iemand die deze combo thuis "werkend" heeft draaien.

Verwijderd

zie de MSI site voor je antwoord.

• Lieuwe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05-2025
De MSI site zegt dat het niet kan, anderen op dit forum zeggen dat het wel kan.

Weet iemand anders toevallig ook als het niet kan, waar ik nog een Athlon 1000/1100 200mhz fsb kan kopen, of een duron met spitfire core.

Verwijderd

je kunt eens ff op ebay of marktplaats.nl gaan kjken...veel mensen verkopen deze cputjes voor eenschijntje :)(Je kunt proberen een xp cpu te onderklokken op 100Mhz fsb maar ik weet nie of dat werkt....misschien het proberen waard???)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 19:46 ]

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 12:36

boesOne

meuh

Check wat ze hier hebben gedaan met die goeie ouwe kt133..
Het gaat, maar het is wel een avontuur :P

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Wat betreft het al dan niet werken van een Duron Morgan: Een vriend van mij heeft zo'n zelfde moederbord met daarop een Duron 1300 (Morgan) werkend. Ik weet niet welke revisie mobo, maar hij gebruikt wel het nieuwste bios. 1 probleem: bij dit type moederborden heeft de spannigsconvertor (een chipje rechtsboven de cpu) de neiging om nogal heet te worden, en het later te begeven. Aangezien een snellere CPU meer stroom trekt, kan dit proces dan versneld worden - dat kan ook een reden zijn waarom het volgens MSI niet kan :?.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Doe eens voor de grap een search op k7t pro2 en XP, dit is al zó vaak langsgeweest.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.