Toon posts:

Bundel zakelijke inbelaacounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een klant van het bedrijf waar ik werk ben ik op zoek naar een provider die alleen inbelaccounts aanbied. Website en e-mail worden afgehandeld door onze web- en mailserver.

Ik weet dat Tiscali Business accounts heeft, maar zijn er ook andere providers? Mijn baas wil namelijk dat ik een vergelijking maak tussen de verschillende aanbieders, het schijnt namelijk tactisch te zijn om de klant een keuze aan te bieden volgens hem :O

Ik heb ook al even bij KPN gekeken, maar die bieden inbelverbindingen aan, waarmee je geen e-mail kunt versturen (ze bieden geen SMTP server aan) :'(

Verwijderd

Euronet, xs4all. Zeker als je zakelijk het eea wilt aanbieden moet je met wat betrouwbare toko's in zee gaan en imo valt tiscali daar niet echt onder.

Verwijderd

Topicstarter
Bieden Euronet en xs4all inbelaccounts aan, waar verder niets meer bij zit? De rest heb ik namelijk niet meer nodig, omdat wij dat zelf al regelen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 19:46:
Bieden Euronet en xs4all inbelaccounts aan, waar verder niets meer bij zit? De rest heb ik namelijk niet meer nodig, omdat wij dat zelf al regelen!
Dat is vast wel te regelen. Opzich zijn beide providers over het algemeen flexibel genoeg.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
euronet -> heeft perfecte oplossingen voor dit soort dingen
daarom ben ik zelf ook overgestapt van planet op euronet
planet had geen batchsmtp etc. euronet is gewoon meer gericht op
de zakelijk markt ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
euronet idd.

Heeft zelfs zo'n traveller progje, waarmee je dus in elk land kan inbellen via hun, best handig.

Verwijderd

Topicstarter
Euronet heeft inderdaad een vergelijkbaar iets als Tiscali; de mogelijkheid om zelf de accounts aan te maken, te wijzigen en te verwijderen. Bij Tiscali kan de e-mailfaciliteit er niet afgesloopt worden! Toch jammer, je betaald er toch wel voor.

Morgen dus maar even met Euronet aan de lijn hangen, mogelijk hebben ze een meer klantgerichte aanpak :-)

Hoe staat het eigenlijk met de bereikbaarheid, hoor wel regelmatig dat het inbellen bij euronet niet zo lekker loopt af en toe!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 20:29:
Hoe staat het eigenlijk met de bereikbaarheid, hoor wel regelmatig dat het inbellen bij euronet niet zo lekker loopt af en toe!
Ik heb 5 jaar lang een inbel account van euronet gehad en heb in die tijd 1x gehad dat ik niet kon inbellen. Super dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele morgen rondgebeld 8)7 naar de providers die jullie aanbevelen.

Echter niemand heeft een beter bod als Tiscali!

Euronet heeft wel een hele soepele regeling, accounts worden per maand afgerekend. Maar is in maandelijkse kosten 1/3 duurder als Tiscali.

xs4all heeft de dienst niet meer.

Heeft er iemand ervaring met andere aanbieders? De prijs is dus ook belangrijk, die moet toch wel dicht bij de 3 euro per maand liggen!
Pagina: 1