Toon posts:

*.img op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een DVD file die van het formaat *.img is. Weet iemand hoe ik deze met mijn dvd brander op dvd zet zodat ik hem in mijn dvdspeler kan afspelen? Nero heb ik al geprobeerd maar die pakt em niet..

grtz nicky

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kan proberen om het in Daemon Tools te mounten en dan via Nero oid een CD copy te maken :)

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
hij is 4,7 gig dus moet op dvd gebrand worden ;) of bedoelde je dat ook ?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk dat je in Nero ook gewoon direct copy kan doen van DVD (al is deze 'ge-emuleerd) naar DVD ( DVD is ook een CD hoor :P ). (nooit zelf gedaan, heb geen dvd fikker)

Anders kun je misschien nog CloneCD gebruikten.

In de search zal er heus wel iets over te vinden zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vinnie op 19-05-2003 18:40 ]

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
het is een *.img en kan em dus niet disc copien, want disc copy lukt me wel gewoon met nero maar die *.img lukt maar nie :s :(

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Heb je CloneCD al geprobeerd? *.IMG is nl van CloneCD...Heb je nog wel .sub en .ccd bij nodig!

Anders gewoon even converteren mbv WinIso naar Iso.

LoL
Komt de IsoBuster ook nog van pas :-)
Deze kan de meest gangbare imagetype lezen (zodoende even achterhaald dat img van clonecd is) en bestanden eruit extracten.

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Topicstarter
ja.. maar is een dvd img ook van clonecd vraag ik me nu af... want ccd en sub zit er niet bij in....

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:58

Rival24

I'll Be Back

Vinnie schreef op 19 mei 2003 @ 18:30:
Je kan proberen om het in Daemon Tools te mounten en dan via Nero oid een CD copy te maken :)
^^
Dat doe ik zelf altijd, of met CloneCD, het is maar net waar ik zin in heb en het werkt prima :).

Edit:
Vergeten dat het ook met DVDDecrypter kan, dan ben je het gehannes met Daemon tools kwijt. DVDDecrypter is een freeware programma wat een hoop meer kan dan IMG's branden.

http://www.dvddecrypter.com/

[ Voor 29% gewijzigd door Rival24 op 19-05-2003 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
mooi ik ga et eff proberen met clonecd.. kheb maar een 2x dus et zal ff duren ;) thnx

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Image branden
Alle bestanden
Naar desbetreffende map gaan
*.img dubbelklikken
settings op default laten
fikken!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Verwijderd

Je kunt ook met Isobuster de bestanden uitpakken dan deze dan los op de DVD branden, dat moet werken

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Nogmaals: Converteer hem zonodig met WinIso...

We have just one world, but we live in different ones...

• Rival24
  • Laatst online: 13:58

Rival24

I'll Be Back

Nulnulnix schreef op 19 May 2003 @ 19:03:
Nogmaals: Converteer hem zonodig met WinIso...
Allemaal dubbel werk. Zie mijn post (met edit :P)
DVD Decrypter all the way.

Verwijderd

Met nero kan het ook, kies voor burn image en je bent klaar. Met het gratis tooltje dvd decryptor kun je ook dvd .img files fikken.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:42
kijk eens op dvddecrypter.com
gratis tool, om dvd's te rippen en img images te branden.

• Jabba
  • Laatst online: 06-08 17:30

Jabba

Firkan

Gewoon branden met nero, doet ik zelf ook werkt perfect, Burn image kiezen, dan all files seceteren en hopla fikken!

Verwijderd

Volgens mij zit die sub file van Clone cd er alleen bij als je subkanaal data vanaf de originele cd/dvd mee "trekt". Hoeft dus niet persé aanwezig te zijn om met CCD een goede cd/dvd te maken....

Verwijderd

kan iemand ook vertellen hoe dit in zijn werk gaat in dvddecrypter, heb namelijk hetzelfde probleem.
heb de .img op mijn hdd staan en wil deze ook wegbranden op een dvd en dat deze dan ook uiteindelijk werkt in mijn dvdspeler.
wat zijn dan de default settings in nero, zal inmiddels wel het een en het ander hebben veranderd.
had het 2 keer geprobeerd in nero en beide keren leesd deze niet in op de dvdspeler :?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Probeer het eens in UDF/ISO te branden. UDF Filesystem1.02, ISOLevel1, relaxtions uit, geen joliet. pak de img uit met isobuster oid, en brand de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Bij mij werkt het dan altijd :)

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 22:55
gewoon met nero, werkt perfect
heb ik met de dvd van tiesto gedaan, was ook *.iso en gewoon de wizard gevolgd, fikken en hij was klaar en deed t perfect met menu's en alles drop en dran ;)

smile an everlasting smile

Pagina: 1