Toon posts:

SB Live Value front rear probleem met XP

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort Windows XP op mijn PC gezet na een upgrade van A 800 naar A 1800+ en nu werkt de front - rear funtie van mijn soundblaster slecht..
Front hoor ik door de front EN rear boxen en de rear zo goed als niet..
Alleen als ik Digital Output Only aan zet hoor ik rear door de rear boxen en meer niet!

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Ik heb echt 2 kanalen nodig i.v.m. die kanalen aan te sluiten op een mixer om muziek te mixen.. :(

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:33

tweakerbee

dus..?

Zitten je stekkertjes achter op je computer wel goed?
Heb je verder nog softwarewijzigingen aangebracht?
Nog andere hardwarewijzigingen?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
alles it goed.. daar ben ik zeker van.. verder geen soft/hardware wijzigingen, alleen XP.. *microshit*

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je moet wel de drivers van creative installeren, de standaard XP drivers werken (kut). Je kunt dan wel quadraphonic speakers selecteren maar de achter speakers werken dan toch niet (bij mij althans).
bij creative.com ff de juiste drivers downloaden en dan werkt het wel weer.

Verwijderd

Als alles goed zit heb je toch ook geen probleem?
Anders ga je over op een ander besturingssysteem als je zo'n hekel hebt aan Microsoft...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$, microshit en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is heel vervelend voor je, maar dit is nu al 10.000 keer langsgekomen, alle mogelijke oplossingen zijn te vinden (drivers opnieuw installen en weet ik het), lukt het je daar niet mee (je geeft niet eens aan in de FAQ gekeken te hebben of welke topics en oplossingen je gevonden en geprobeerd hebt) dan staan er in de FAQ nog wel alternatieve drivers.

Die regels die we hebben zijn er niet voor niets, daarom gaat dit topic op slot.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.