Blizzard CPU Intercooler

Pagina: 1
Acties:

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 13:17
Ik ben van plan om binnenkort mijn computer uit te rusten met waterkoeling. Nou is mijn oog gevallen op de 'Blizzard CPU Intercooler' set. Kost rond de $200 maar dan ben je ook helemaal klaar.

Ik wil hem gaan gebruiken zonder peltier, dat lijkt me niet nodig namelijk. Heeft iemand een idee of dit een goed setje is? Of kent iemand een beter setje of een setje dat te koop is in Nederland?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Die Blizzards zijn wel goed, maar waarom 450,- uitgeven als het in Nederland goedkoper kan? :?

Kijk bijvoorbeeld op www.oc-shop.nl

Die blokken zijn net zo goed, en de rest van de zooi kan je er zelf wel bijverzinnen, zoals reservoir en pompje. Die kan ik zelfs nog wel voor je halen.

En dan hou je geld over voor een dikke peltier en voeding.....

Herman

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:48

Wimo.

Shake and Bake!

Hmz.. ik zat eik ook te denken aan zo'n standaard setje.. maar je zegt dus dat ik beter alles los kan kopen? Ik wil het monteren op een kt7 + duron 700.. Ik had al op waterkoeling.nl gekeken voor zo'n compleet setje maar dat kan ik dus beter niet doen ?

• Shemez
Herman,

Omdat ik liever niet zelf ga spelen en misschien een lekkage veroorzaak. Dit setje is kant en klaar en alle onderdelen zijn bijelkaar gezocht door iemand die er ervaring mee heeft.

Ik vind het alleen jammer dat die pomp niet op 12V werkt, want nu moet ik die pomp apart aanzetten. Als ik dat een keer vergeet heb ik grote problemen.

Een peltier wil ik trouwens niet gebruiken omdat ik bang ben dat ik condens krijg.

• php
  • Niet online

php

Neem van mij aan dat de kans op lekkage erg klein is, zeker als je gewoon slangklemmen gebruikt. als je dan de setup ook nog eens test buiten de PC, kan er niets misgaan.
En dan ben je rond de 200 - 250 gulden klaar.

Het is maar waar je voor kiest. Als je in de buurt woont, wil ik je best wat dingen laten zien, trouwens.

Groeten, Herman

• Shemez
Herman,

Dat lijkt me een goed plan! Woon je in de randstad? Misschien kan ik dan meteen spulletjes van je kopen zodat ik alles alles in elkaar kan zetten.

• php
  • Niet online

php

Ik woon in het midden van de randstad, Reeuwijk. Ligt tegen Gouda aan, met in de buurt een snelweg (A12) en een treinstation van Gouda.

Mail me even op skiff@xs4all.nl als je wat wilt afspreken.

Herman

Verwijderd

ya inderdaad herman reeuwijk heeft zelfs een MAC:)

Maar inderdaad zelfbouw kost je de helft en is veel leuker.
Pagina: 1