Toon posts:

Medion MD1998JD Doet niks meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Medion MD1998JD 19" monitor die ik een tijd geleden bij de Aldi heb gekocht alleen deze doet nu niks meer.
Eerst deed hij het soms een half uur niet meer maar nu doet hij helemaal niks meer. Het lampie van dat er stroom op staat werkt nog wel gewoon.

Het ligt voor zover ik weet niet aan de kabel omdat hij ook geen signaal geeft van dat hij niet verbonden is. Normaal als de monitor niet is aangesloten of de pc niet aan staat maar er wel stroom op staat kun je het menu tevoorschijn halen. Dit wil echter ook niet meer.

Weet iemand waar dit aan kan liggen of hoe ik dit moet doen met garantie met medion, waar ik naartoe moet mailen hiervoor.
En heeft iemand nog het zelfde probleem gehad en hoe heb je dat dan opgelost.

Als iemand me hier mee kan helpen en weet dit op te lossen ben ik erg blij want op het moment zit ik op een oude 15 " monitor en dat is zeker geen pretje :(

Verwijderd

Ga gewoon eens naar de zaak waar je de medion kocht, en vraag daar even aan een medewerker die je waarschijnlijk doorstuurt naar de manager.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 18:21:
Ga gewoon eens naar de zaak waar je de medion kocht, en vraag daar even aan een medewerker die je waarschijnlijk doorstuurt naar de manager.
De monitor komt zoals ik al vermeld had bij de Aldi vandaan dus als je daar aanklopt van men monitor doet het niet meer kunnen ze in een supermarkt je denk ik ook niet echt helpen :( :(

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Als het goed is zat er een garantie kaart bij je monitor. Bij mij zat er tenminste 1 in de doos. Die kun je opsturen of de helpdesk bellen. Aldi heeft een behoorlijk goede serves voor dit soort dingen. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Tweak-Freak schreef op 19 May 2003 @ 22:26:
Als het goed is zat er een garantie kaart bij je monitor. Bij mij zat er tenminste 1 in de doos. Die kun je opsturen of de helpdesk bellen. Aldi heeft een behoorlijk goede serves voor dit soort dingen. Succes.
Die kaart heb ik als het goed is gevonden die heb ik voor mij liggen als je dat vel open klapt is hij een A4 groot met daarop ook een foto van de monitor.
Maar waar moet ik dan naar toe bellen of mailen??
Kan ik daar gewoon lifetec nederland voor pakken of moet ik daar dan echt medion duitsland voor pakken ??

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Gewoon eens goed kijken op de info die bij de monitor zit en anders toch maar eens navragen bij de Aldi in jouw woonplaats. Helaas is dit wel het risico van het kopen van dit soort dingen bij de Aldi e.d. Bij een beetje computerwinkel bel je ff naar hun servicenummer of je neemt de monitor mee naar de winkel. En als je daar geen zin in hebt, kan je zelfs nog eens de producent bellen want (vrijwel) alle A-merken van monitoren hebben nl 3 jaar onsite service.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er dan iemand ervaring met een kappote monitor van de aldi?

Verwijderd

Ja, ik heb ook problemen gehad met de Medion MD1998OF. Gekke strepen enzo. iig gewoon gebeld met Medion Service Center (09005433832).
Probleem uitgelegd en uiteindelijk is mijn monitor opgehaald. Week later een splinternieuwe!!! :D

Ik had nog wel garantie, ik hoop voor jou dat je dat ook nog heb, anders zal het een dure grap worden denk ik.

Verwijderd

tja wie goedkoop shopt moet op de blaren zitten.... ohnee zo gaat dat spreekwoord nie 8)7

ah nee, just kidding beetje flauw, ik zou gewoon het service nummer bellen, tenminste als ik het goed begreep hadden hun altijd een of ander service nummer, of ga anders even zoeken op de importeur van Medion, misschien dat die je verder kunnen helpen

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:24
Bel met Lifetec Nederland... Uitstekende service! ;)

Verwijderd

Met onderstaand nummer kunt u kontakt opnemen met de
Medion Service Center helpdesk:

Nederland: 0900 6334660
Belgie: 070-660400

dit had je al kunnen doen steef. www.medion.com/nl en dan onder service. daar staat dit. heel makkelijk.

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

Gelukkig dat er op Got ook medewerkers van de Medion Lifetec Helpdesk kijken. Je moet inderdaad ff bellen met ons service nummer 0900-5433832. Als de monitor echt stuk is dan worden daar als het goed is maatregelen tegen genomen voor je.

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 00:03:
Met onderstaand nummer kunt u kontakt opnemen met de
Medion Service Center helpdesk:

Nederland: 0900 6334660
Belgie: 070-660400

dit had je al kunnen doen steef. www.medion.com/nl en dan onder service. daar staat dit. heel makkelijk.
Pluis jij hebt der helemaal geen ervaring mee dus laat dat gecopieer van je maar achterwegen

Verwijderd

Topicstarter
TheWizzard schreef op 21 mei 2003 @ 00:03:
Gelukkig dat er op Got ook medewerkers van de Medion Lifetec Helpdesk kijken. Je moet inderdaad ff bellen met ons service nummer 0900-5433832. Als de monitor echt stuk is dan worden daar als het goed is maatregelen tegen genomen voor je.
Nee de monitor doet helemaal niks meer. Hij werd steeds al wat fletser vond ik zelf ik naar lifetec nederland gemail en zij zeiden dat het aan mijn instellingen lag en ik alles naar standaart moest zetten maar dat hielp niks en nu doet hij echt helemaal niks meer.

Kunnen jullie bij medion zien of er nog garantie op de monitor zit aan bijvoorbeeld een serie nummer ofzo zoals de meeste bedrijven??

Ik zal morgen er gelijk achteraan gaan kijken of ze me kunnen helpen, laat ik het hopen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 00:46 ]

Verwijderd

Ik heb er helaas voor jou wel ervaring mee, maar als jij verder had gekeken dan had je het zelf ook wel kunnen vinden. (phillips Monitor) dat ging dus wel goed.

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Gewoon naar de Aldi met je garantiebewijs en je bon. Verhaal doen bij de manager of bedrijfsleider of afdelingshoofd. Die regelde in mijn case de res toen ik de spullen daar had gedropt. Was wel een simpel toetsenbord enzo, maar had wel binnen 3 dagen een nieuwe en ik hoefde niets te regelen.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

ConZito schreef op 21 May 2003 @ 08:24:
Gewoon naar de Aldi met je garantiebewijs en je bon. Verhaal doen bij de manager of bedrijfsleider of afdelingshoofd. Die regelde in mijn case de res toen ik de spullen daar had gedropt. Was wel een simpel toetsenbord enzo, maar had wel binnen 3 dagen een nieuwe en ik hoefde niets te regelen.
Dan heb je toch geluk gehad, normaal gooien de managers van de ALDI heel graag met Medion telefoonnummers. En ik kan het weten, ALDI geeft normaliter alleen het geld terug, swappen moet echt bij Medion of Medion Lifetec.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 01:26:
Ik heb er helaas voor jou wel ervaring mee, maar als jij verder had gekeken dan had je het zelf ook wel kunnen vinden. (phillips Monitor) dat ging dus wel goed.
Pluis ik heb hier een probleem met een medion monitor heb jij daar ervaring mee nee dat is met een philips dus |:(

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand zo hoelang er garantie zit op zo'n medion monitor die bij de aldi is gekocht ???

Edit: Ik heb het al weer gevonden had beter moeten kijken 24 maanden :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 21:36 ]

Pagina: 1