Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verder zou ik ook eens Direct X 9.0 proberen. Verder is het misschien ook wel slim om wat meer geheugen erin te doen, 256 MB is tegenwoordig vrij weinig
The devil is in the details.
DirectX 9.0 gaat helemaal niets toevoegen voor MoH:AA dus niet doen. Daarnaast zijn er genoeg draadjes op GoT over mensen die problemen hebben met DirectX 9.0...Verder zou ik ook eens Direct X 9.0 proberen.
[ Voor 33% gewijzigd door makje op 19-05-2003 18:18 ]
de resolutie stond op 800*600, is mijn radeonnetje dan al weer zo verouderd ?
zou die 1500 Mhz Gericon laptop dan een betere card hebben ? kan het me haast niet voorstellen
zal mijn schoonpa eens vragen
[ Voor 66% gewijzigd door xychix op 19-05-2003 18:37 ]
Verder is een Radeon 7200 inderdaad niet veel soeps. Eigenlijk is ie niet eens te vergelijken met een GF2 MX400, want het is gewoon een oude Radeon (1).
me specs zijn: athlon xp 2200+
256mb PC2100
asus A7V8X
Geforce4 ti 4200 64mb
de FPS zijn gemiddeld 50
[ Voor 8% gewijzigd door supreme tweaker op 19-05-2003 19:59 ]
Burp
Urgh.. Nu kan je een Radeon 7200 niet met een Geforce 4 TI 4200 vergelijkenda-dude schreef op 19 mei 2003 @ 19:59:
ik draai MOHAAS hier op 1024x768 en alles op high.
me specs zijn: athlon xp 2200+
256mb PC2100
asus A7V8X
Geforce4 ti 4200 64mb
de FPS zijn gemiddeld 50
Misschien een tip voor de TS, een Radeon 9500 doet het stukken beter.
He who controls the Spice, controls the Universe.
o nee?MaRc0 schreef op 19 May 2003 @ 20:01:
Heel erg leuk dat je dat mededeelt maar wat heeft dat hier mee te makenJouw systeem is totaal niet te vergeleken met die van de topicstarter.
dan weet ie dat er niets mis is met z'n PC want wat is nu praktisch het verschil in performance bij MOHAA(S) met een 1800 of een 2200+
Burp
is een 7200 zo oud dan?MST_Morpheus schreef op 19 May 2003 @ 20:03:
[...]
Urgh.. Nu kan je een Radeon 7200 niet met een Geforce 4 TI 4200 vergelijkenDat is hetzelfde als een (nofi) een FIAT Panda met een Ferrari vergelijken.
Misschien een tip voor de TS, een Radeon 9500 doet het stukken beter.
ik d8 dat ie nog wel wat in huis had.
sorry excuses voor me belachelijke reply dan
Burp
Yep, minimaal 2 a 3 jaar reedsda-dude schreef op 19 May 2003 @ 20:04:
[...]
is een 7200 zo oud dan?
ik d8 dat ie nog wel wat in huis had.
sorry excuses voor me belachelijke reply dan
Excuses aanvaard
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
. en draai mohaa op 1024x768 met alles op full met een normale frame rate. ik denk dat win me een beetje roet in het eten gooit.
Succes ermee...
Verwijderd
dat ME bagger is ga ik hier uiteraard niet ontkennen, maar verwacht niet opeens een mega boost in je videoperformance als je er XP of 98 op gaat zetten, dat is namelijk eerste klass bullshitGodjira schreef op 19 May 2003 @ 20:11:
Ik weet bijna wel zeker dat dit aan Windows Me ligt. Me is verreweg het slechte OS dat je kunt hebben voor gamen. Ik zou als ik jou was overwegen om over te gaan naar Windows XP.. en wanneer die mogelijkheid er niet is voor je, dan een stap terug naar Windows 98 Second Edition, die draait spellen ook goed.
Succes ermee...
Advies : de Radeon 7200 vervangen voor een sneller exemplaar zoals de Radeon 9500 (al eerder vermeld in dit topic) en er windows 98 / 2000 / XP opzetten , denk dat je dan je systeem niet herkent
MOHAA lust trouwens ook wel een extra reepkje 256MB memory
Ok, dat de videokaart niet alles is ben ik met je eens, en een reepje geheugen kan inderdaad ook geen kwaad. Helemaal mee eens, maar Me blijft een bagger OSVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 20:20:
[...]
dat ME bagger is ga ik hier uiteraard niet ontkennen, maar verwacht niet opeens een mega boost in je videoperformance als je er XP of 98 op gaat zetten, dat is namelijk eerste klass bullshitaangezien je bottleneck gewoon je videokaart is!
Advies : de Radeon 7200 vervangen voor een sneller exemplaar zoals de Radeon 9500 (al eerder vermeld in dit topic) en er windows 98 / 2000 / XP opzetten , denk dat je dan je systeem niet herkent
MOHAA lust trouwens ook wel een extra reepkje 256MB memory
ben voor deze gegaan ivm de digitale aansluiting voor een LCD beeldscherm.
Met zo'n systeem kan je imo beter win2k / XP erop zetten, ME heeft alleen maar last van vastlopers en memory leaks.
Verwijderd
*zucht* ... je hebt gelijk, maar denk je nu echt dat je een mega performance boost krijgt als je overstapt van ME naar Win2k met dezelfde hardware?Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:09:
ME sux gewoon IMHO; Win2k all the way
/me denkt van niet dus
Win2k gaat veel beter met het geheugen om en heeft geen last van memory leaks dus ik denk wel dat het veel scheelt als je PC een tijdje aanstaat.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 11:13:
[...]
*zucht* ... je hebt gelijk, maar denk je nu echt dat je een mega performance boost krijgt als je overstapt van ME naar Win2k met dezelfde hardware?
/me denkt van niet dus
meuk: VIA 4in1 Hyperion drivers 4.46
[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 20-05-2003 19:19 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Ben wel benieuwd of het nu veel scheelt of niet
Verwijderd