[kazaa lite] Probleem met gepauzeerde files

Pagina: 1
Acties:

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Ik heb een probleempje met kazaa lite 2.1.0, waarover ik zowel in de search als via google e.d. niets kan vinden...wellicht dat iemand het probleem kent en een oplossing weet.

Het volgende is aan de hand:
Ik heb een aantal gepauzeerde files in mijn 'traffic-list' staan. Op het moment dat ik voor resume kies, blijft er alleen searching staan... er gebeurt dus helemaal niets. Nooit geen downloading, remotely queued of more sources ... vergeet het maar :? Opnieuw opstarten van Kazaa heeft geen effect en ook als in zelf geen resume kies, is het effect nul. Ook upgraden naar build 3 van kazaa lite 2.1.0 lost niets op.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Probeer tegelijk met resume het bestand te zoeken met find more source aan gevinkt.

Deze fout kan veroorzaakt worden als je de download wilt resumen terwijl er geen sources zijn waar je direct van kan downloaden.

Sometimes human's are...

• bobsnl
dat heeft helaas ook geen effect ... ook als ik 'find more sources' doe, blijft er alleen maar searching staan.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Hoe lang geleden is het dat er voor het laatst een stuk bij die bestanden is gekomen?
Als dat te lang is kan hij gewoon helemaal niks meer vinden (omdat hij op supernodes zoekt die helmaal niet meer bestaan ofzo). Ik heb dat ook wel eens gehad met een download die heel lang duurdere (maanden) als je dan overnieuw begint gaat hij veel sneller.

Zorg bij dit soort bestanden dat je hem ook een halfurtje bij de search op "Find more sources automatically" laat staan, want het "Find more sources" bij het downloaden heeft voor mijn gevoelo nooit zoveel effect

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer anders zelf eens een jump supernode

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
offtopic:
laat maar

[ Voor 126% gewijzigd door OnTracK op 19-05-2003 21:04 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• bobsnl
Het is idd een tijdje geleden dat ie een stuk heeft gedownload, maar vanaf het moment dat ik de files op pauze had gezet, begon dit probleem ... dat jump supernode kan ik idd eens proberen.

Pagina: 1