Toon posts:

socket a cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke is het meest zuinig voor mijn cpu (tb900) ik nog nooit een socket a cooler geplaatst en ben dan ook na veel verhalen hier gelezen te hebben zeer bang dat ik mijn CPU beschadig.

Hij moet btw niet te duur zijn en uiteraard goed koelen omdat ik die 900 wel tegen zijn kont aan wil trappen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat aan deze te denken:
The ATTech CM25

Deze schijnt zuinig op je CPU te zijn en koelt beter dan:
Global Win FNP50
Global Win FOP32-7K
ThermalTake Chrome Orb

Alleen dit was een testje op een 750mhz en die van mij is 900 en die gaat wel over de gyg!

Oh ja en waar kan ik ze op de HCC ergens vinden (naam Winkel)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik blijf bezig...

De coolermaster tot 1,2ghz is dat wat?

Ik ben van plan de eerste weken gewoon even de fsb op 112 te zetten voor de magische 1ghz maar na een tijdje wil ik de l1 bruggen toch wel gaan inkleuren.

Verwijderd

nee nee en nee , die attech kan je niet krijgen en coolermaster is standaard , ik gebruik zelf 2 x alpa pal6035cfm met delta hp 6800 rpm fan , maakt herrie maar hiermee kreeg ik mijn durons 2x 600@1000 mhz stabiel
dus als je geen 119 pegels kwijt wilt voor de alpha , die btw echt van extreem goede kwaliteit is dan kan je de globalwin Fop38 nemen ( 69 pegels )deze koelt +- net zo goed als de alpha heeft nl dezelfde fan ..... er zijn tests geweest waarin de globalwin het van de alpha won , maar dit waren tests waarbij de alpha een fan had van 4500 rpm en das niet eerlijk aangezien de globalwin Fop 38 dus ook een 6800 rpm fan standaard heeft , ja het maakt herrie ja maar jij wilt overclocken dus moet je er maar wat voor over hebben , niet dan :?
(8>