Het kan simpeler.

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-05 09:03
Al die ingewikkelde procedures overal
om Windows-users bij DPC te krijgen,
erg vreemd...

Ga naar http://jthz.com/dpc

Daar staan dnetc.htm en dnetc.ini,
rechtsklik op dnetc.htm
sla het lokaal op als dnetc.exe
(let op dat het niet "dnetc.exe.htm" wordt)

rechtsklik op dnetc.ini
en zet die in dezelfde folder.

(Waarom 'ie .htm heet? omdat je in
veel bedrijven geen exe files kunt downloaden, wel .htm files)

Run sysedit, zet in win.ini achter de
load=C:\waar-het-bij-jou-staat\dnetc.exe

Onzichtbaar lopend, op elke win9* machine
te installen. 2 mini-files, meer niet.

run C:\waar-het-bij-jou-staat\dnetc.exe -config
als je evt. settings wilt veranderen.
Plaats (bijv.) je emailadres in de dnetc.ini,
wacht daarna een dagje,
zoek naar je mail-adres bij http://stats.distributed.net/rc5-64
en join dpc !

Klaar is kees.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sorry hoor, maar dit komt op mij niet bepaald over als 'simpel'...

Ik denk dat de uitleg van Femme veel duidelijker is.

• jubeth
-

• Chaos
  • Niet online
Nieuwe leden worden via FOK! en Tweakers.net binnengehaald en daar staat een prima uitleg.

Er staat zelfs een simpele en korte uitleg op dutchpowercows.org. Ik ben wel zo eerlijk geweest om mensen uit te leggen hoe ze op hun eigen email moeten flushen. Jij rept met geen woord over emails en wat staat daar in de ini... precies julius@jthz.com.

Verder sta ik open voor gegronde/opbouwende kritiek op dutchpowercows.org, niet dat doelloos afkraken wat jij hierboven doet.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
De manier om veel mensen aan dnet clients te helpen en lid te krijgen van DPC is door het kort en duidelijk te omschrijven (enz enz)
Mag ik je er even op wijzen dat DPC het op 1 na grootste, en snelst groeiende team is? Dat is echt niet zomaar zo gekomen. Kennelijk is de manier van ledenwerving van DPC wél erg effectief...

• jubeth
> Nieuwe leden worden via FOK! en Tweakers.net binnengehaald

Nee hoor, ze komen ook binnen (en best veel I might add) via MIJN postings in usenet.
En er zijn een heleboel andere websites en forums waar nieuwe leden vandaan komen.

> en daar staat een prima uitleg.

Dus niet, die bevat echt teveel "we willen popi en leuk lijken" poeha, die verwarrend werkt.

> Er staat zelfs een simpele en korte uitleg op dutchpowercows.org.

Yeah right. Stel dat je er terecht komt als onwetende, dan ben je echt nergens.
Mijn vriendin in wording zag de site en ze zei heel treffend:
"Wat is dit? Waar hebben die lui het over?"
en toen ze naar antwoorden zocht, kon ze die er niet vinden. Besef je dat mensen die best graag zouden willen flushen echt niet weten wat "flushen" betekent, of wat 'DPC' of 'WAN' of 'PhF' of zelfs al IP of URL betekenen. Je gaat teveel op in dat waar je veel mee bezig bent, daarbij de beginselen uit het oog verliezend.

> Ik ben wel zo eerlijk geweest om mensen uit te leggen hoe ze op hun eigen email moeten flushen. Jij rept met geen woord over emails en wat staat daar in de ini... precies julius@jthz.com.

Lees opnieuw, dat heb ik gewoon vermeld,
plus het feit dat het DAAR helemaal niet om te doen is! Als je dnetc.ini opent ZIE je toch meteen dat emailadres, dumbo! DAAR gaat het nu juist om, dat men weet wat er gebeurt.
Met de uitleg die je op diverse sites vindt beledig je in feite de potentiele nieuwe leden door achterwege te laten hoe simpel het in elkaar steekt.

> Verder sta ik open voor gegronde/opbouwende kritiek op dutchpowercows.org, niet dat doelloos afkraken wat jij hierboven doet.

Aansteller. Ik noem toch erg duidelijk wat er niet aan deugt.
Wat ik ook zo raar vind is dat er op tweakers.net geen directe link naar die (volgens jou zo goede) uitleg staat. Ik vind alleen maar links naar forums en via langdurige omwegen kom je terecht bij iets wat je verder helpt. Ook staat er steeds maar een heel klein linkje naar de uitleg op de stats-parade van de dag. Dat mag ECHT wel wat duidelijker en groter in beeld gebracht, wil je nieuwe leden werven.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
Hmm, usenet spamming wordt niet echt geaprecieerd

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Niet online
Nee hoor, ze komen ook binnen (en best veel I might add) via MIJN postings in usenet.
En wat ik zo op Deja heb kunnen vinden wordt jouw spam niet echt op prijs gesteld
Yeah right.
Duidelijk geval van hyperlinkblindheid, hier nogmaals dan: http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=2
Als je dnetc.ini opent ZIE je toch meteen dat emailadres, dumbo! DAAR gaat het nu juist om, dat men weet wat er gebeurt.
Met de uitleg die je op diverse sites vindt beledig je in feite de potentiele nieuwe leden door achterwege te laten hoe simpel het in elkaar steekt.
Wat is nu jou doelgroep dan? Eerst maak je iets dat zelfs geschikt is voor mensen die er totaal niets van snappen, nu ga je er ineens vanuit dat ze zelf wel wat dingen aan zullen gaan aanpassen.
Aansteller. Ik noem toch duidelijk wat er niet aan deugt.
Toevallig zijn er erg veel mensen die onzinnige columns en statsdingetjes leuk vinden. Alles wat jij niet leuk vindt verwijderen valt naar mijn mening niet onder opbouwende kritiek.

• jubeth
> Hmm, usenet spamming wordt niet echt geaprecieerd

Jezus wat is er mis met jullie?
Afdeling wantrouwende zieke edgy figuren.
Staat er ergens dat het om 'usenet spamming' gaat? Crisis zeg, get a life!

• Chaos
  • Niet online
En hou eens op met het beledigen van mensen die het niet met jou eens zijn.

• Dutchman!
Leuk toontje van discussieren heb jij :)
Constructief, onderbouwend, redelijk en vooral vriendelijk

• jubeth
Ik was helemaal niet van plan erover te gaan 'discussieren'.

Ik wilde even vermelden hoe het simpeler kan. Klaar. Het zal mij echt aan mijn reet roesten wat jullie hier over mij denken of van mij vinden.

Volgens mij vergeten jullie (we) waar het om gaat:
Het kraken van RC5, en niet je persoonlijke score of het gevecht met andere teams.

• Dutchman!
Dit begint bijna vermakelijk te worden, met een biertje erbij kan ik intens genieten van kortzichtige mensen met een heilig geloof in eigen inteligentie, kennis en kunde :)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Onder 'Simpel' versta ik niet het afkraken van de manier waarop we groot zijn geworden.

• Chaos
  • Niet online
De mensen waar je hier mee communiceert zijn (meestal) niet de mensen uit je echte leven.
Dat is 1 van de redenen waarom internet leuk en veilig is.
Ah, dat verklaart jouw gedrag hier. Maar als dat jouw manier is om tegen het internet aan te kijken vind ik het steeds aannemelijker worden dat de PhF-blocks gewoon van een ordinaire trojan afkomstig zijn.

• jubeth
> En wat ik zo op Deja heb kunnen vinden
> wordt jouw spam niet echt op prijs gesteld

Ooit van http://www.zedz.net / gehoord?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 16:00

Floor-is

5.2

Hier komt mijn allereerste dubbelpost:

Jullie zijn het niet van me gewend, maar toch:
Doe is ff normaal man!!! (allemaal)
Old Firefox is in de stellige overtuiging dat iemand die hij kent de phantom flusher is.
Wij zijn er niet van overtuigd, wat meteen betekend dat we het niet geloven en dat we nogal scpetisch zijn.

Het enige dat we willen weten is of het echt legaal is, dit moet dan ook onderbouwd worden dmv "bewijs" (nog nader te bepalen).

Lijkt mij een duidelijk verhaal,

Floris

---
Waar het hier om gaat is alleen niet de Phantom Flusher, maar om het feit dat Firefox wil aangeven dat delen van de site verouderd zijn en verbeterd kunnen/zouden moeten worden.

Op zich niets mis mee, juist goed toch?
Helaas kunnen sommigen zich niet in zijn woordkeuze vinden, wat weer eens uitmond in ordinaire heen-en-weer zeikpartijen.

Als jullie dat nu eens achterwege konden laten, zou dit forum misschien nog wel eens volwassen kunnen worden.

Het zou bijvoorbeeld prettig zijn als (in dit geval) Chaos eerst de "uitleg van Femme" nog eens vergelijkt met de config van de client. Dan zou hij zien dat deze in de tussentijd nogal aan wijzigen onderhevig is geweest. (No offence chaos, mijn mening).

Wat Old Firefox misschien beter had kunnen formuleren is het feit dat we meer mensen over zouden kunnen halen als we een kortere no-nonsense uitleg zouden hebben voor mensen die helemaal niets begrijpen van dit soort "ingewikkelde" toepassingen.

Maarja wie ben ik?

Floris (jah Floris) ;)

Bericht hierboven

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01
Ik was helemaal niet van plan te gaan 'discussieren' met sufkoppen als jullie.
Ik wilde even vermelden hoe het simpeler kan. Klaar. Het zal mij echt aan mijn reet roesten wat een paar pikkies die mij niet kennen (en niks te bieden hebben) op een flutforum ergens over mij denken of van mij vinden.

Zoals jullie weten ben ik gelieerd aan de enige echte Phantom Flusher dankzij werk,
en die heeft al een even kleine pet op van jullie 'manieren': Domheid troef en mensen die elkaars ego's aan het beschermen zijn.
Bovendien vergetend waar het om gaat:
Het kraken van RC5, en niet je persoonlijke score of het gevecht met andere teams.

De mensen waar je hier mee communiceert zijn (meestal) niet de mensen uit je echte leven.
Dat is 1 van de redenen waarom internet leuk en veilig is.
[No offence] Nou waar maak je je dan druk over, er zijn zat andere Nederlandse teams. Als het je hier niet bevalt, ga je toch daar naartoe. Jij blij (daar geen sufkoppen) en wij blij. Probleem opgelost? [/No offence]

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 13:53
Itsme!, volgens mij heet dat een crosspost.

• Dijkhuis
  • Laatst online: 26-05 13:53
Dit is een dubbelpost :)

Verwijderd

Het kraken van RC5, en niet je persoonlijke score of het gevecht met andere teams
Nou leg dan potientiele leden maar uit waarom ze een energie verslindende warmteproducerende levensduurverkortende client moeten draaien.

PL=Potientieel Lid
ff=Old Firefox

PL: waarom zou ik zo'n koe draaien?
ff: Omdat je een de RC5 code kraakt.
PL: waarom zou je dat doen dan.
ff: Nou daar gaat het om.
PL: Wat levert het mij op?
ff: Het gaat om het kraken van de RC5 code.
PL: Nee dank je, doe niet mee.

Had afgelopen weekend een LAN-Party, en doordat een gedeelte onder sub-Team Schumi flushed keken zij iedere keer op onze LOKALE STATS (!) pagina. Niet leden vroegen wat is dat?. Beetje uitleggen, bla bla RC5 ,bla bla, als je meedoet kom je ook op de stats pagina.
Niet lid: Gaaf heb een Athlon 700, hoe moet je dat installeren. Effuh gefixed. En hoppa weer een nieuw lid erbij. Hoe is dat gekomen???

Door de STATS. Dus tuurlijk gaat het project om het kraken van RC5, maar leden werven doe je nu eenmaal door te hameren op wat een lid krijgt als hij gaat kraken.
En dat zijn stats. Want die $1000 win je toch niet, veel te kleine kans.

Voor de rest zie ik graag een constructieve discussie tegemoet ;)

• Chaos
  • Niet online
Ook erger ik me kapot aan die dutchpowercows.org sites e.d. waar je niet eens 1 link kunt vinden die bijv. "Hoe wordt ik lid?" heet, je leest er alleen maar geeky afko's waar een leek van denkt:
"What the fuck???"
De uitleg die er al stond, maar misschien niet zo makkelijk te vinden was voor mensen die niet bekend zijn met de structuur van Tweakers.net, staat nu bovenaan in het menu met een link genaamd 'informatie'. Verder is het artikel over de client instellingen aangepast aan de nieuwe client.

Verwijderd

What the fuck ! :)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Firefox: eng ventje!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Al die overdreven ingewikkelde procedures overal
om Windows-users bij DPC te krijgen, erg vreemd...
Ja, maar dan weet een leek wel wat er nu de bedoeling is enzo... liever een uitgebreid verhaal dan die procedure van old FF

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Echt wel gevecht met andere teams!!!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

sorry hoor maar je gaat volgens mij niet ff een code kraken omdat je dat leuk vindt. Ik denk dat de meeste het doen vanwege de stats en de strijd met andere teams en misschien ook voor het geld maar je doet het niet alleen omdat je die code wil kraken.
maar dit denk ik het kan ook anders zijn :)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Please, mag het wat rustiger. Ruzie is ongeveer het meest dodelijke wat er is voor elk team, dus ook voor DPC.

Old Firefox heeft gewoon gelijk als hij zegt dat de uitleg vaak is veroudert. En hij heeft ook gewoon gelijk als hij zegt dat bv. dutchpowercows.org niet erg duidelijk is. Een klein linkje wat 'informatie' heet is niet erg duideljk. Je zou daarvan moeten maken 'wat zijn de dutch power cows'. En groter en opvallender (natuurlijk niet overdrijven :)).

En inderdaad, de windows client installeren door gewoon de dnetc.exe en dnetc.ini op je comp te zetten is misschien wel de simpelste methode. Alleen je bent dan nog niet klaar, want je zult zowieso je team moeten instellen, en dus naar distributed.net zelf moeten om dat te doen. Dus zo simpel als firefox het zegt is het ook weer niet.

Verder ben ik het met de rest eens dat Old Firefox's taalgebruik ietsje minder levendig mag.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat mensen die niks snappen van die uitleg zoals die van Femme bijvoorbeeld. Niet op tweakers.net komen. Want kom op zeg zo moeilijk is het toch niet. :)

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Laat ik iedereen er effe op wijzen dat een website goed wordt door feedback en duidelijkheid, en makkelijk te besurfen.

Tja FireFox verteld dit nogal lomp omdat het allemaal aan ze reet roest blijkbaar.

Maar laat dat jong dan en probeer zijn kritiek positief te gebruiken ipv er fel op te reageren, want dat heeft eigenlijk toch nooit zin, of je nu gelijk hebt of niet!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• jubeth
-ja dahag- niet eens een delete knop?

• jubeth
> Nou leg dan potientiele leden maar uit
> waarom ze een energie verslindende
> warmteproducerende levensduurverkortende
> client moeten draaien.

Het is geen energieverslindende warmteproducerende levensduurverkortende client. What on earth makes you think that?

Meedoen is interessant omdat

1) er geldprijzen te winnen zijn.

2) er een wetenschappelijk gegeven wordt getest op waarde.

3) het concept "distributed computing" aan de voet staat van iets heel groots (and you know it), en het dus spannend is eraan mee te doen.

• Floor-is
  • Laatst online: 26-05 16:00

Floor-is

5.2

Ik ga nu al voor de tweede keer iets doen wat niemand verwacht....
Als ik hier lomp ben, dan is dat alleen maar omdat ik jullie niet ken. Ik heb geen reden om me in te houden hier, mijn reputatie hier is niet echt van belang. Niemand is hier van plan om goede vrienden met mij te worden, dat heb ik inmiddels al wel geleerd.
Nou kijk hier ben ik het dus niet mee eens.
Ik heb met jou en over jou een discussie gehad op anandtech, misschien weet je het nog. Ik heb toen je site eens leuk doorgekeken en ben er geen reet mee opgeschoten. Jouw motto is dat je veranderlijk bent en dat je je echte persoonlijkheid toch niet op het net zet.
Toch zet je genoeg info neer om mensen enkele uren bezig te houden, al met al leuk opgezet (ok, beetje messy, maar dat is niet erg).

Wat mij wel redelijk duidelijk is geworden is dat ik van jou nog een hoop kan leren en daarom ben ik dan ook een van de mensen die _wel_ geïnteresseerd is en ik zou ook best wel een andere manier van omgang willen hebben met jou (hier bedoel ik mee dat het allemaal niet zo vijandelijk hoeft van mij).

Dus ehm, ja de deur staat open, dus ehm als je iets wilt weten/vragen, of gewoon eens wil ICQ-en of mIRC-en, geef een gil en dan maken we een afspraak.

Floris

Bericht hierboven

Verwijderd

Het is geen energieverslindende warmteproducerende levensduurverkortende client. What on earth makes you think that?
Erg eenvoudig de gemiddelde CPU-belasting van de PC zonder client ligt ver beneden de 50%. Met client ligt de gemiddelde CPU-belasting angstig dicht bij de 100%.

En nu komt die:
Hogere CPU-belasting -> hogere warmteproductie -> Deze wordt veroorzaakt door een hogere energie consumptie
Weer warmte leidt ook tot een verkorterende levensduur.

Daarnaast laten mensen hun computer langer aan staan om meer units uit te rekenen wat ook meer energie kost.

1. Er zijn geldprijzen te winnen. Da's waar, maar als je geen groot sub-team hebt en geen bakken met PC is de kans afgerond (op 2 cijfers achter de komma) 0,00%.
2. wetenschappelijk gegeven. Nee het is gewoon een sleutel. Niks wetenschappelijks aan. Er zijn 2^64 sleutels en 1 slot. Even :) alle sleuteltjes proberen.
3. Mee eens.

Alleen krijgt de deelnemer nu dus niks voor zijn 'werk'. En dat is nu net opgelost door de statistieken. Hiermee wordt er een competitie-element toegevoegd. Dat vinden mensen wel interessant. Proberen beter te presteren dan je buurman. Dat vinden mensen leuk.
Echter met 1 soort statistieken (de totalen), zullen de kleine deelnemers al gauw de interesse verliezen omdat ze 2xx.xxx staan. Niet echt boeiend. Daarom proberen ze door een grote flush hoog te komen in de dag-stats.
DPC probeert ook de kleinere deelnemers de vermelden door mijlpalen te introduceren. Deelnemers die eindelijk 100.000 units behalen met hun 386 ;) worden dan vermeld op tweakers.net en in het forum.
Dat trekt mensen aan.
Concluderend:
- Moet het project interessant zijn. Zie jouw 3e reden.
- Moet het een lage instapdrempel hebben. Hier is een duidelijk meningsverschil over.
- Je moet de deelnemers gedurende het project iets bieden waardoor de deelnemers betrokken blijven bij het project.

Een belangrijk punt wat je aanhaalt is dat de uitleg op tweakers verouderd is. Dit zou idd een punt van verbetering kunnen zijn.

Daarnaast is de drempel om mee te doen niet alleen de verantwoordelijk van DPC maar ook degelijk van distributed.net. Zij leveren de clients. Officieel mag je alleen dat pakket in originele vorm aanbieden. Dus zit je vast aan uitleggen omdat je geen eigen geschreven install procedure mag meeleveren.

• jubeth
> En nu komt die:
> Hogere CPU-belasting -> hogere warmteproductie ->
> Deze wordt veroorzaakt door een hogere energie consumptie
> Weer warmte leidt ook tot een verkorterende levensduur.

Maar het is niet zoals je schreef,
een energieverslindende warmteproducerende levensduurverkortende client. Dit
heb je altijd helemaal ZELF in de hand,
het is de processor-setting die dat bepaalt,
zowel hardwarematig als softwarematig.
Je kunt een 300 MHz CPU op 250 draaien
en reken maar dat de extra warmte/energie DOOR die client dan afgerond nihil is.
De levensduur van een CPU is bovendien
verre van een issue tegenwoordig.
Ik heb geloof ik in mijn hele leven
(ben 34 en gebruik al CPU's sinds 1984)
nog nooit te maken gehad met het einde
van een CPU. Geluk is dat niet, wel vooruitgang.

> Daarnaast laten mensen hun computer
> langer aan staan om meer units
> uit te rekenen wat ook meer energie kost.

Dat is NIET de schuld van de client,
maar sowieso eigen keuze,
derhalve een onzin-argument.
Je kunt ook niet zeggen dat internet
verslavend werkt als je iemand een
PC en een internet-account geeft.

> 1. Er zijn geldprijzen te winnen. Da's waar,

OK.

> 2. wetenschappelijk gegeven. Nee het is gewoon een sleutel. Niks wetenschappelijks aan.

Niet "gewoon een sleutel", het is een nog niet eerder gekraakte sleutel, er gaat wel degelijk een hele wetenschap achter schuil aangaande het kraken van een sleutel op de brute force manier. Zie ook alt.comp.crypt

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Het kan NOG simpeler.

Ophouden en met dit gezanik en je cpu-tijd inzetten voor grazen!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Dit
heb je altijd helemaal ZELF in de hand
Dat is NIET de schuld van de client,
maar sowieso eigen keuze
We komen nader tot elkaar in standpunten ;)

Jij geeft met deze 2 argumenten dus aan dat idd nadelen zijn die je ZELF in de hand hebt.
Dus als je niks hier tegenover stelt, doen mensen dus nooit mee.
En hiermee komen we dan eindelijk aan waar de discussie om begon:
Het kraken van RC5, en niet je persoonlijke score of het gevecht met andere teams
Je moet dus voldoende tegenprestatie leveren om mensen te binden.
Jij noemt 2 redenen:
1. Het kan simpeler. (zie topic). -> gedeeltelijk mee eens (zie mijn voorgaande posting)
2. Het project zelf. Tja als jij de brute force methode wetenschappelijk vindt ok. Voor een gedeelte van de deelnemers zal idd de preciese techniek interessant zijn. Voor mij zelf heb ik zo iets ach we proberen alle mogelijkheden -> klaar.
3. Mijn reden: statistieken
4. De geldprijs.

En dat het om reden 2 gaat zal de deelnemers een worst wezen (denk ik).
Reden 1 is alleen belangrijk voor nieuwe leden. Actieve leden hebben hier niks aan.
Reden 3 is belangrijk tijdens de looptijd van het project.
Reden 4 Is oorspronkelijk een reden geweest om mensen te trekken. Alleen (zie ook mijn voorgaande posting) neemt de betekenis van de geldprijs sterk af omdat de kans erg dicht naar 0 gaat.

Hyper Hyper: Dat gebeurt al ;)

Verwijderd

Ik kwam niet uit die (%@%# client.
De methode van OF was idd makkelijker.

• jubeth
> Daarnaast is de drempel om mee te doen
> niet alleen de verantwoordelijk van DPC
> maar ook degelijk van distributed.net.
> Zij leveren de clients. Officieel mag je
> alleen dat pakket in originele vorm
> aanbieden. Dus zit je vast aan uitleggen
> omdat je geen eigen geschreven install
> procedure mag meeleveren.

Die lever je niet mee, die schrijf je voor.
Verder zal het dnet aan hun reet roesten,
vooral als jij meer pakketjes die kant op krijgt
dankzij een simpeler uitleg/installatie.
Met name m.b.t. de Windows users.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
[Flame mode]
Hej OFF, ik zie je opeens niet meer zoveel posten over je grote vriend de Phantom Trojan Flusher... ? Ik dcht maybe ben je hier wel bereikbaar... Eikel.
[/Flame mode]

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Welke client wordt er zo gebruikt?
Pagina: 1