'k Heb weer eens wat vreemds. Eerst toen mijn PC nog in een oude case zat zoemde alleen me monitor, en dan gewoon een rustige zoempje klonk net als dat van een trafo, misschien komt het geluid daar ook wel vandaan.
Monitors zoemen wel vaker, dus maakte ik me niet druk om. Nu heb ik m'n pc in een nieuwe kast gebouwd (chieftec met 360 watt PSU ook van chieftec). Maar sindsdien maken me boxen en monitor een zoem geluid, dat veel harder en hoger is dan eerst was (boxen waren eerst helemaal stil, en staan ook niet dicht bij me monitor Samsung syncm. 753s). Het gezoem van de boxen is constant, maar, nu komt het vreemde, dat gezoem van mij monitor is afhankelijk van de CPU-gebruik, hoe hoger de lasten hoe hoger/harder het geluid. Een tijdje CPU-burnen = hersenspoeling
Dan zou je zeggen dat het een brakke monitor is (misschien is die dat ook wel) maar in de oude behuizing (a-open met 250 watt PSU'tje) was er geen gezoem bij de boxen en minder gezoem bij de monitor & constant. Ik heb al gezien of iets ergens sluiting maakt in me kast, maar dat lijkt allemaal goed.
Oh, ja behalve een andere kast ook nog wat nieuwe koelers en HDD er in gegooit maar dat moet volgens mij niet zo veel uitmaken.
Dan zou je zeggen dat het een brakke monitor is (misschien is die dat ook wel) maar in de oude behuizing (a-open met 250 watt PSU'tje) was er geen gezoem bij de boxen en minder gezoem bij de monitor & constant. Ik heb al gezien of iets ergens sluiting maakt in me kast, maar dat lijkt allemaal goed.
Oh, ja behalve een andere kast ook nog wat nieuwe koelers en HDD er in gegooit maar dat moet volgens mij niet zo veel uitmaken.