Toon posts:

driver probleem S3graphics inc. Savage4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een videokaart van trust met een chip erop van S3graphics inc. Savage4.
ik heb deze kaart al een paar jaar en met win 98se had ik nergens problemen mee. maar met winXP loopt de pc af en toe vast en gaat vanzelf opnieuw opstarten ( 8)7 hoogst irritant als je verslagen aan het typen bent 8)7 ). Tijdens de installatie heb ik geen problemen en de drivers vind winXP ook zelf. Heeft iemand anders ook dit probleem gehad en is daar een oplossing voor? Of is ie gewoon helemaal niet compatable met WINXP

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik zou de nieuwste drivers installeren! En dan kijken en schakel de OPNIEUW OPSTARTEN BIJ FOUTEN ofzo uit! Dan start hij niet meer opnieuw! Hoop ik tenminste!

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
en waar haal ik de nieuwste drivers vandaan? want op de pagina van trust zeggen ze dat er geen drivers nodig zijn voor deze videokaart en met os WINXP.
en op de pagina van s3graphics kan ik wel een drivers vinden voor de SAVAGE4 maar als ik de drivers voor mijn videokaart wil vernieuwen en ik geef de locatie van de gedownloade drivers zegt ie dat er geen betere drivers zijn gevonden dan degene die al geinstaleerd waren.