Ik heb een beetje twijfels bij jouw thread. Aan de ene kant wil ik je best helpen (ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het anwoord op deze kwestie), maar aan de andere kant is het maken van de kleurcodering eigenlijk het maken van het hele programma zelf. De kleurcodering is juist een van de key features dat mensen zou overhalen om jouw programma te schrijven, anders kan men net zo goed kladblok gebruiken, nietwaar? Dus om hier nou vervolgens de code hiervan op te zoeken en hier neer te zetten lijkt me niet zo'n goed plan.
Daarnaast had ik graag gezien wat je nou allemaal zelf al geprobeerd had, met welke code kom je er niet uit? Want er blijkt nergens uit dat je al iets geprobeerd hebt.
Indien je toegang hebt tot de offline MSDN (de bijbel

), dan raad ik je aan die te doorzoeken: ik weet zeker dat je daarmee uit de voeten kunt (al zullen niet alle antwoorden die je nodig hebt hiervoor op dezelfde plek staan). Je hebt niet de MSDN thuis? Kijk dan op de online
MSDN (en klik
hier voor de link naar de RichTextboxControl)waar eigenlijk hetzelfde (en waarschijnlijk nog meer en uitgebreider) beschreven staat. Persoonlijk vind ik alleen de offline versie (die's in de vorm van een MS Help-bestand) prettiger werken.
Good luck!
[
Voor 6% gewijzigd door
DUX op 19-05-2003 17:35
. Reden: extra link toegevoegd ]