Ik wilde een pagina maken die niet steeds vervangen wordt bij het submitten van een formulier. Nu dacht ik dat opgelost te hebben doormiddel van een verborgen iframe. De gegevens van het ene formulier worden in het andere formulier (van het iframe) overgezet en het formulier van de iframe wordt gesubmit.
Zo blijft de gewone pagina onvervangen.
Alles werkt perfect, behalve als ik met een file upload werk...
Wegens de logische beveiliging kan ik niet de value van de ene input type=file naar de andere input type=file copieeren.
Maar kan ik niet op de een of andere manier met de info die de value van het input type=file heeft een file uploaden?
Ter verduidelijking:
Ik heb een browseknop, als ik die gebruik en een foto selecteer heeft het veld bv. de volgende waarde:
C:\2002jaarmarkt\images\06280036.jpg
Kan ik hiermee op de een of andere manier een file uploaden?
Ik weet dat ik waarschijnlijk hopeloos bezig ben, maar toch ff aan einsteins vragen
Zo blijft de gewone pagina onvervangen.
Alles werkt perfect, behalve als ik met een file upload werk...
Wegens de logische beveiliging kan ik niet de value van de ene input type=file naar de andere input type=file copieeren.
Maar kan ik niet op de een of andere manier met de info die de value van het input type=file heeft een file uploaden?
Ter verduidelijking:
Ik heb een browseknop, als ik die gebruik en een foto selecteer heeft het veld bv. de volgende waarde:
C:\2002jaarmarkt\images\06280036.jpg
Kan ik hiermee op de een of andere manier een file uploaden?
Ik weet dat ik waarschijnlijk hopeloos bezig ben, maar toch ff aan einsteins vragen