tungsten gezien, maar weet niet of ik het kan vertrouwen

Pagina: 1
Acties:

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08-2025
Ik heb via marktplaats wel een aardige palmtop gezien, een tungsten C voor een aardig bedragje.
Alleen , die persoon heeft er geen bonnetje bij. Zou ik het dan toch kunnen vertrouwen? En mocht het achteraf toch niet blijken te kloppen, ben ik dan ingedekt als ik een verklaring van beide partijen heb dat ik het apparaat ter goeden trouw gekocht heb?

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Als de prijs die moet betalen redelijk is en je de mailtjes van de aankoop houdt zit je redelijk veilig.

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Wanneer het je allemaal veilig overkomt verder, dan zal het waarschijnlijk gewoon goed zijn. Je moet wel goed letten of de prijs nog redelijk is dat ie ervoor vraagt. Is het ver onder wat je zou verwachten, dan zou ik toch overwegen het niet te doen. Ook moet je natuurlijk wel even het apparaat goed testen voordat je hem daadwerkelijk aanschaft.

Succes ermee!

Profile

Verwijderd

Hoi hoi,

Er zit als het goed is een streepjescode op het apparaatje. Vraag erom, en als je die krijgt moet je hem even (laten) controleren op de website. Bij Handspring kan dit gewoon online, neem aan dat zoiets ook wel bij Tungsten is.