spontaan krakend geluid( creative 2.1 )

Pagina: 1
Acties:

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:32
ik heb een probleemje met het linkerboxje van mijn creative 2.1 setje. Af en toe laat dat ging gekraak horen. Het is niet constant. Af en toe hoor ik *rsstttt*, het gaat alleen om links, rechts heeft dat niet. is er iets met de draadjes of is misschien het boxje kapot ? wie kan me helpen ??

Verwijderd

loop eens al je connectoren na en al je kabels, stop ze er eventueel opnieuw in... en misschien is het wel je versterker die in je setje zit, was bij mijn DDT2500 ook het geval, gelukig nog wel garantie :)

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:32
ik heb ontdekt dat het op een of ander manier te maken heeft met mijn nachtlampje. Als ik die uit of aan zet dan hoor je opeens gekraak. Soms ook met het normale licht die ik aanzet of uitzet ( dus lamp op het plafond ). Heeft het misschien te maken met het feit dat ik teveel stroom verbruik in mijn kamer ?? Ik heb namelijk maar 2 stopcontacten, op allebei zitten er contactdozen op aangesloten (eentje van 5 en eentje van 3 ). Het gebeurd zelfs als iemand in de kamer naast mij de lamp aan of uitzet ...

[ Voor 9% gewijzigd door dcell op 19-05-2003 23:06 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:55
Ik heb ook een bureau naast mijn 2.1 zet staan. Als ik die aan of uitzet gebeurd er niks. Misschien moet je een geaard stopcontact kopen of net ongeaard. Probeer het eens zou ik zeggen. Ikzelf heb een geaard stopcontact en het bureau lampje zit op stopcontact met boxen.

Verwijderd

zoiets kan inderdaad kloppen wat je zegt, ik werk op mijn kamer tegenwoordig vaak met apparaten op mijn aux van mijn toren aangesloten, als ik even niks heb aangesloten, maar wel alles aan heb staan, hoor ik een rare plof als ik het licht aan doe, het is iets met de stroom inderdaad, maar ik weet niet of het schadelijk is.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jups heb ik ook.

Komt door je stroom net of iets dergelijks maar kan verder geen kwaad volgens mij. Ik heb het echt al heel lang en alles werkt gewoon nog prima.
Pagina: 1