Wanneer ik bij m'n beschikbare draadloze netwerken kijk: zie ik daar ook het netwerk van de buurman bij staan. Hoe voorkom ik dat hij mij ziet, of in ieder geval dat hij verbinding met mij kan maken??
Thanx.
Thanx.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hmmm volgens mij is die .134 in het subnetmasker niet geldig.Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 16:09:
firewall installeren, vaste ip instellen met een subnetmask van bv. 255.255.255.134,
zo zal hij je niet zien.
Verwijderd
Verwijderd
Zeker nadat hij alle pr0n e.d. ervan af had gehaaldVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 00:59:
heeft mijn broer ook voor elkaar gekregen om het netwerk van de overburen te zien te krijgen via ons draadloos netwerk. hij kon zelfs op hun pc's de inhoud zien/schrijven/verwijderen, alles eigenlijk
heeft ie toch maar ff voor alle ckrheid een berichtje op die pc's achtergelaten dat hun pc's niet goed waren beveiligd...
Verwijderd
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
You can't have everything. Where would you put it?
Copyright and left by SED...
In grote lijnen klopt het zeker wel wat je zegt, ik denk ook wel dat je zelf weet wat er bedoelt wordt. Voor de meeste anderen maakt het denk ik ook niet veel uit, toch ga ik een beetje rechtzetten wat hier gezegd wordtbijna helemaal goede info door SEB
Happy Blessings <3
.134 = in binair 10000110Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 16:39:
[...]
hmmm volgens mij is die .134 in het subnetmasker niet geldig.
Als je toch maar 2 pc's hebt zou ik voor een 192.168.1.0/30 --> 255.255.255.252 gaan.
Daarnaast inderdaad web encryptie aanzetten in combinatie met MAC authenticatie.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large