[FP] XML menuutjes zorgen voor flikkerend beeld

Pagina: 1
Acties:

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Oke dit word een moeilijke om uit te leggen maar doe me best. :)

Als ik met Internet Explorer met de volgende about info:

Gebaseerd op NCSA Mosaic. NCSA Mosaic(TM); is ontwikkeld in het National Center for Supercomputing Applications aan de University of Illinois in Urbana-Champaign.
Gedistribueerd onder een gebruiksrechtovereenkomst met Spyglass, Inc.
Bevat beveiligingssoftware van RSA Data Security Inc.
Delen van deze software zijn gebaseerd op het werk van de Independent JPEG Group.
Bevat SOCKS-clientsoftware van Hummingbird Communications Ltd.
Bevat ASN.1-software van Open Systems Solutions, Inc.
Multimediasoftwareonderdelen, inclusief Indeo(R); video, Indeo(R) audio, en webontwerpeffecten zijn beschikbaar gesteld door Intel Corp.
De Unix-versie bevat software van Mainsoft Corporation. Copyright (c) 1998-1999 Mainsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Mainsoft is een handelsmerk van Mainsoft Corporation.
Waarschuwing. Dit computerprogramma is auteursrechtelijk beschermd. Onrechtmatige verveelvoudiging of distributie van dit programma of een gedeelte ervan is verboden en strafbaar, en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

Naar Tweakers.net ga en dan naar de verschillende menu's ga (dus de bovenste: MY TNET - NIEUWS - REVIEWS - BUYERS ZONE ... etc) en ik ga er boven op staan dan flikkerd heel kort de pagina van tweakers.net en als ik dan weer naar een anders menu ga.. doet ie het weer. Het lijkt af en toe net een stroboscope.

Het maakt trouwens niet uit of ik in mijn Lay-Out setting de instelling Menu-Effect verander.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen. NIET beginnen over updaten of opnieuwe installeren, want ik zit hier op me werk en da kan nie :(

Alvast bedankt

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke IE versie is dit precies? Dat kan ik namelijk niet ontdekken.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat "Gebaseerd op NCSA Mosaic." staat er al sinds Internet Explorer 3 volgens mij, dus hier hebben we weinig aan. Anyway, als je veranderen van het menueffect niet werkt zijn er volgens mij geen andere dingen meer die je aan Tweakers.net kan instellen of dingen die Tweakers.net kan doen om jouw probleem te lossen. Een browser met fatsoenlijke ondersteuning voor javascript is toch wel de minimale eis die gesteld wordt :).

Professioneel Hyves-weigeraar