Ok, omdat ik wat lees-problemen heb met sommige film-dvds in mijn huidige speler, de Creative 12x40 (1240E), ben ik dus van plan om een nieuwe te kopen.
Ook heb ik laatst een DVD+RW met data van hem geleend en die pakte mijn speler dus ook niet
Deze dvd+rw was een multisession dvd die niet geclosed is.
Zelf dacht ik aan de Pioneer 120S, maar op de site van pioneer.nl staat:
Playable DVD discs (disc format) DVD-ROM, DVD-Video, DVD-R, DVD-RW (not DVD-RAM)
Playable CD discs (disc format) CD-R, CD-RW, CD-DA, CD-ROM XA, Video CD, CD-EXTRA, CD-TEXT
Dus zou betekenen dat ie die DVD+RW niet zou kunnen lezen.
Nu heb ik even met Nero InfoTool gekeken en meteen een paar anderen dit ook laten doen.
Bovenste is van mij (de DVD+RW werkt niet)
Middelste is van een andere vriend (DVD+RW werkt wel)
Onderste is van de persoon die hem gebrand heeft (DVD+RW werkt wel)

Ik vind het wel vreemd, want volgens infotool kunnen ze allemaal geen DVD+R(W) lezen, maar die van hun doet het blijkbaar toch?
Nou is mijn vraag, zal die Pioneer 120S hem wel kunnen lezen of niet?
Of heeft iemand een beter idee waardoor ik hem eventueel nu al zou kunnen lezen?
**Ik heb gezocht hier op GOT naar pioneer 120s en kwam maar op 2 topics, die er eigenlijk weinig over zeiden, wel een paar personen die de slot-in versie juist lawaaiig vonden, dus daar zoek ik nog even verder naar***
Ook heb ik laatst een DVD+RW met data van hem geleend en die pakte mijn speler dus ook niet
Deze dvd+rw was een multisession dvd die niet geclosed is.
Zelf dacht ik aan de Pioneer 120S, maar op de site van pioneer.nl staat:
Playable DVD discs (disc format) DVD-ROM, DVD-Video, DVD-R, DVD-RW (not DVD-RAM)
Playable CD discs (disc format) CD-R, CD-RW, CD-DA, CD-ROM XA, Video CD, CD-EXTRA, CD-TEXT
Dus zou betekenen dat ie die DVD+RW niet zou kunnen lezen.
Nu heb ik even met Nero InfoTool gekeken en meteen een paar anderen dit ook laten doen.
Bovenste is van mij (de DVD+RW werkt niet)
Middelste is van een andere vriend (DVD+RW werkt wel)
Onderste is van de persoon die hem gebrand heeft (DVD+RW werkt wel)

Ik vind het wel vreemd, want volgens infotool kunnen ze allemaal geen DVD+R(W) lezen, maar die van hun doet het blijkbaar toch?
Nou is mijn vraag, zal die Pioneer 120S hem wel kunnen lezen of niet?
Of heeft iemand een beter idee waardoor ik hem eventueel nu al zou kunnen lezen?
**Ik heb gezocht hier op GOT naar pioneer 120s en kwam maar op 2 topics, die er eigenlijk weinig over zeiden, wel een paar personen die de slot-in versie juist lawaaiig vonden, dus daar zoek ik nog even verder naar***