Toon posts:

Aopen 16x40 DVD of Pioneer 16x40 DVD slot-in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier geen nachtdieren meer?

Verwijderd

pioneer , veel beter kwaliteit en om te bouwen naar rpc1 :9~

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:48
De toegangstijd voor het lezen van een video is bij Aopen 106 ms en bij pioneer 93 ms, bij een dvd rom 90/89. Verder zijn de benchmark scores volgens C 't van deze maand precies hetzelfde. Foutcorrectie is bij P. 138, bij Aopen 143, geluidsmeting Pioneer 55.6 dBA en aopen 56.2dBA. Spin up is bij P 0.1s sneller, spin down 0.3s. Pioneer is dus overal net een tikkie beter in. Maar volgens de test is de kwaliteit gelijk, en moet je gewoon lekker voor de voordeligste keus gaan.

Overigens is de A-Open met de Pioneer firmware ook rpc-1 te maken.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

`Pioneer DVD's zijn ook gemakkelijk geriovrij te maken.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Is dat zo? Wat ik heb kunnen vinden voor deze DVD speler 16x/40x was een beta programma dat als je dat zou gebruiken om Pioneer dvd regiovrij te maken je hem zo in de prullenbak kon flikkeren. Vertel me graag hoe ik dit type 105S regiovrij kan maken :)

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik heb zo'n pioneer en heb 'm zonder problemen(lees heel makkelijk) regio vrij gemaakt dmv een firmware upgrade

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb die aopen 1640 pro
ik heb hem ook rpc1 gemaakt hij is gewoon compatible met de pioneer 105 firmware
dus windows enzo ziet hem dan al pioneer, dus in feite zijn het 2 dezelfde drives, kijk maar welke goedkoper is en neem dan die. want ze worden door hetzelfde bedrijf gemaakt
ik denk dat die test die hierboven beschreven wordt ook eigenlijk meerdere malen overnieuw moet worden gedaan, want als het 1x slecht gaat, komt het direct zo negatief over, en iedereen heeft toch weleens een slecht dag?
Pagina: 1