Oops, titel foutje
Mods van tegenwoordig zijn gewoon GE-WEL-DIG! 
Voor mijn bedrijf ben ik nu bezig aan een standaard image. Die image moet straks helemaal zich automatisch installeren. Ik heb nu de image met alles goed ingesteld al af. Ook heb ik met setupmanager een sysprep.bat aangemaakt.
Ik heb het zaakje al getest en het loopt goed. Als ik de image op aan andere HDD zet dan start hij goed op. Het enige wat ik dan hoef te doen is sysprep.bat draaien die in C:/sysprep/sysprep.bat staat. Het enige punt is dat ik dit ook automatisch wil hebben.
Dus dat ik straks alleen nog maar cd's erin hoef te doen voor ghost. Hij zelf om andere cd's vraagt, en hij ook zelf na eerste keer opstarten hij sysprep draait. Maar dat ook maar 1 keer. Hoe doe ik dat?
Moet ik dan een speciale regel toevoegen aan autoexec.bat ofzo?
Kan iemand mij hiermee helpen? Dit is het enige wat mij nog tegenhoud tot een perfect geautomatiseerde installatie van Windows 2000 prof.
Straks wil ik dus zo hebben:
1. PC's komen binnen.
2. BIOS aanpassen.
3. GHOST CD1 erin, en booten van CD1.
4. Ghost startop.
5. Ghost gaat image kopieeren, en vraagt voor meerdere cd's.
6. blaat image staat erop, en boot automatisch opnieuw op.
7. Sysprep draait automatisch eenmalig.
8. systeem start weer opnieuw op.
9. Installtie vraagt om een lesenciecode.
10. Systeem start opnieuw op, logt zelfs eenmalig automatisch in als admin. En gaan
.
Maar hoe laat ik sysprep dus draaien zonder ook maar iets te doen
Voor mijn bedrijf ben ik nu bezig aan een standaard image. Die image moet straks helemaal zich automatisch installeren. Ik heb nu de image met alles goed ingesteld al af. Ook heb ik met setupmanager een sysprep.bat aangemaakt.
Ik heb het zaakje al getest en het loopt goed. Als ik de image op aan andere HDD zet dan start hij goed op. Het enige wat ik dan hoef te doen is sysprep.bat draaien die in C:/sysprep/sysprep.bat staat. Het enige punt is dat ik dit ook automatisch wil hebben.
Dus dat ik straks alleen nog maar cd's erin hoef te doen voor ghost. Hij zelf om andere cd's vraagt, en hij ook zelf na eerste keer opstarten hij sysprep draait. Maar dat ook maar 1 keer. Hoe doe ik dat?
Moet ik dan een speciale regel toevoegen aan autoexec.bat ofzo?
Kan iemand mij hiermee helpen? Dit is het enige wat mij nog tegenhoud tot een perfect geautomatiseerde installatie van Windows 2000 prof.
Straks wil ik dus zo hebben:
1. PC's komen binnen.
2. BIOS aanpassen.
3. GHOST CD1 erin, en booten van CD1.
4. Ghost startop.
5. Ghost gaat image kopieeren, en vraagt voor meerdere cd's.
6. blaat image staat erop, en boot automatisch opnieuw op.
7. Sysprep draait automatisch eenmalig.
8. systeem start weer opnieuw op.
9. Installtie vraagt om een lesenciecode.
10. Systeem start opnieuw op, logt zelfs eenmalig automatisch in als admin. En gaan
Maar hoe laat ik sysprep dus draaien zonder ook maar iets te doen
[ Voor 6% gewijzigd door FireStarter op 19-05-2003 14:45 ]
w00t