[w2k3] wmpub in de root

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Ik heb sinds kort voor de 2e keer w2k3 geinstalleerd. Nu zie ik de map wmpub in de root staan. Nu heb ik die de vorige keer weggekregen door een of andere service of iets anders uit te schakelen. Helaas heb ik de goede gewoonte niks op te schrijven :P dus ik weet nu niet meer hoe ik hem wegkrijg. Ik heb al even naar de services gekeken, maar ik weet niet welke het zou kunnen zijn. Simpel deleten kan niet, hij schijnt in gebruik te zijn (er zit enkel een map in welke wmiislog heet, verder helemaal niks). Het doet aan Windows Media denken. Op MSDN kon ik niets vinden over het wegkrijgen van deze map. Wie helpt?

[edit] ik heb het dan over standard edition

[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 19-05-2003 14:41 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Brent
kleine schop naarboven :)

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 10:05
Dit is inderdaad de rootmap vanwaar je multimediaserver kunt opzetten. Kun je niet gewoon via manage your server de multimediaserver uitschakelen en daarna via ad/remove programs de onderdelen ervan de-installeren?

• Brent
de multimedia server staat niet aan (enkel de printerserver) en bij ad/remove windows-onderdelen is het windows media deel niet geinstalleerd.

• mbrouwer
  • Laatst online: 29-08 09:37
WMI is Windows Management Intrumentation. Misschien moet je die stoppen?

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Microsoft roept wel dat het iets met Media te maken heeft. Om welke build van 2k3 gaat het hier eigenlijk?

• Brent
final.

op die link staat idd waar die map van is, maar er staat ook dat ik IIS geinstaleerd en aan moet hebben staan, maar IIS staat niet eens tussen mijn services.
mbrouwer schreef op 21 May 2003 @ 13:57:
WMI is Windows Management Intrumentation. Misschien moet je die stoppen?
dat haalt niets uit. ook als die service gestopt en gedisabled is kan ik de map nog niet weghalen omdat hij in gebruik is. bovendien is die submap wmiislog, wat volgens mij staat voor 'windows media ISS log'

[ Voor 52% gewijzigd door Brent op 21-05-2003 14:27 ]

Verwijderd

Ja, oki, final build, maar wat zegt Microsoft over jouw probleem (zie mijn vorige post), of had je alle 100 artikelen al doorgelezen?

offtopic:
Het lijkt me dat, als je €743.- hebt betaald voor 2003 server, dat je toch wel "enige" vorm van Support in je handleiding/licentie hebt zitten? Of anders via je werk met de bulk-licenties??

• Brent
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 14:23:
Ja, oki, final build, maar wat zegt Microsoft over jouw probleem (zie mijn vorige post), of had je alle 100 artikelen al doorgelezen?
[/offtopic]
de eerste link op die pagina van jouw is de juiste, daar wordt uitgelegd waar de map van is (het is dus idd een log van een windows media server). maar er staat ook dat ik daarvoor IIS geinstaleerd en opgestart moet hebben, maar dat is geen van beiden het geval.

Pagina: 1