benodigde DLL's weergeven

Pagina: 1
Acties:

• johu
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik wil een stuk software installeren (SolidWorks PDM-Works). Maar na het laden van de Windows Installer geeft ie een foutmelding:

[Severe]
Could not load support DLL !
[OK]

Ik kan hier dus niks mee... Is er een tool waarmee ik kan kijken wat het probleem is? Misschien kan ie een DLL niet vinden ofzo . . .

Systeem specs (neuwe pc):
Windows XP SP1
SolidWorks 2003

Verwijderd

Denk eerder dat dit progje een windows DLL file wilt aanpassen!

Dat mag ook (tijdelijk) MAAR na de setup of het setup onderdeel van dat progje zet XP de (Protected system files) aangepaste dll files terug met originele... En vanaf dan kan je dus errors krijgen...

Kreeg je de melding dat het niet certified was???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 14:15 . Reden: Spelling :) ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:31
Ja er is een tool die dat kan. Die kan laten zien van welke drivers een proggie afhankelijk is. Kan alleen momenteel niet op de naam komen. Quickview ofsow?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
Waarschijnlijk heb je een los programmaatje nodig, en daarvoor moet je in SA zijn :).

• Bountyhunter
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 11:59

Bountyhunter

Marsjager

Kijk hier maar eens tussen.
bijv. Filemon of Process Explorer is wel van toepassing

edit:
geen virusscanner aan?
Always turn off the virus checker and other programs when installing SolidWorks or any Service Pack, otherwise the virus checker will block the install of criticall DLL files resulting in performance and stability problems.

bron met irri popup :(
Even zoeken met google al gedaan?

[ Voor 65% gewijzigd door Bountyhunter op 19-05-2003 15:41 ]

Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:11
O.a MS Visual Studio heeft Depends.EXE voor precies dit doel; ik denk dat deze op MSDN te vinden is. http://www.dependencywalker.com/ lijkt dezelfde file te hebben, maar ik heb niet gecheckt hoe legaal/virusvrij dat is.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

dllshow. te downen bij www.download.com
Pagina: 1