ondertitels in complete vcd zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 09:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb een vcd gedownload, en nu wil ik er nog ondertitels bij hebben. Hoe kan ik deze toevoegen?

Voor de duidelijkheid, de search heb ik geprobeerd, deze behandelen meestal ondertitels inzetten van geripte dvd's enz. Aangezien ik al een complete file heb, en dus nix hoef te rippen heb ik daar nix aan.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
met submux moet dit lukken geloof ik er is wel heel wat te vinden.....

sjeck www.vcdhelp.com maar eens. suc 6

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Werkt praktisch hetzelfde, hoor. Opnieuw encoden met een ondertitel filter er bij. Zie dus alsnog de "geripte films met ondertitels"" topics

Als het een image is wat je gedownload hebt...zul je daar toch echt eerst de video uit moeten rippen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kom op... even zoeken voordat je een topic opent. Hier is genoeg over te vinden, op GoT, via google en op de site die Bware81 je geeft. Dit is Gathering of Tweakers, hetgeen betekent dat je zelf eerst moeite dient te doen, bv dmv zoeken. Mocht je dit gedaan hebben dan dien je dat aan te geven, vermeld dan ook even waar je hebt gezocht. Maar dat in dit geval heb gezocht kan ik me eerlijk gezegt niet voorstellen...

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.