Toon posts:

GTA:VC loopt vast bij geld pakken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik geld wil pakken bij mijn huis(versetti ESTATE) Loop gta vast!!!! dit is neit grappig. Maar als ik gewoon verder ga ZONDER het geld te pakken heb ik helemaal en nergens last van.

Graag zou ik willen weten hoe dat kom, en het gelangrijkste. HOE kom ik er vanaf. Heb het als opnieuw geinstalleerd. Maakt ook niet uit of ik ernou met de een motor of auto of te voet overheen ga. loopt altijd vast

Verwijderd

fout in je savegame dan waarschijnlijk... is het onoverkomelijk? dan ff opzoek naar een savegame die ongeveer even ver is, of wachten op een patch misschien, bij die reinstall wel in een andere folder geinstalleerd?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heb je toevallig gecheat en daarna - ondanks de waarschuwing - gesaved? Dat schijnt sommige savegames om de zeep te helpen...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik zit hier bij iemand met hetzelfde probleem ... GTA:VC geinstalleerd, en hij loopt elke keer vast als ik een new game start, en naar de haven toe rijd (waar die motor staat, en die boot van die opdrachtgever) ... van welke kant ik het ook benader, steeds crasht ie, en het lijkt er op dat ie crash op het moment dat ie een bepaald object moet renderen maar dat weet ik niet zeker ... Ik heb niet gecheat, start niet vanaf een savegame, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb het spel op 2 verschillende partities geinstalleerd gehad, maar allebei maakte het geen verschil. Heel erg vaag, ik ga ondertussen nog verder proberen, maar als iemand een oplossing weet, graag !

Mother, will they like this song?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 15:52
Kennelijk zijn er meerdere problemen met GTA VC, ik heb het zelf ook heel vaak dat hij gewoon vast loopt, bij mij is het dan niet dat het telkens op hetzelfde moment gebeurd maar eerst begint het spel een beetje te schokken, daarna doet ie niks meer.

<edit> Ik kan dan nog wel mijn Num Lock enzo aan en uit zetten maar als ik dan op CTRL+ALT+DELETE druck doet ie werkelijk niks meer... </edit>

[ Voor 23% gewijzigd door PeterSelie op 20-05-2003 11:45 . Reden: toevoeging ]