Toon posts:

[Printer] De ingang is ongeldig

Pagina: 1
Acties:
  • 2.718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zit hier momenteel in het ziekenhuis, waar ik werk, en nu hebben we een colorjet 4550N, nu is het volgende het probleem:

We willen wat printen, maakt niet uit in welke pagina, en dan geeft ie de melding: De ingang is ongeldig. Maar de printer heeft het wel eerder goed gedaan, en dit is ook niet op elke PC zo. Ik heb de printer gede-installeerd en opnieuw erop gezet maar dit gaf geen gewenste resultaat. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen ?

B.v.d.

Verwijderd

Topicstarter
Anybody ? Want het is best wel van belang, nu kunnen er geen patientenrapporten meer uitgedraait worden wat best wel een ramp is! :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Geduld, jongen, geduld .. Het is hier geen Helpdesk. Pas wanneer jouw topic uit de topiclist verdwijnt (na 24 uur dus), mag je hem omhoogschoppen B)

Hiermee toon je overigens aan de [faq]registratievoorwaarden[/] helemaal niet (goed?) te hebben doorgenomen tijdens je registratie op GoT. Bij deze dus het verzoek om deze alsnog door te nemen en dan in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte. Hiermee voorkom je dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Als je zo'n haast hebt, dan kun je het beste de helpdesk bellen van de printer-fabrikant :)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 19-05-2003 15:11 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
De ingang is ongeldig = "the handle is invalid" -> Kan je mee googlen best wel veel resultaten. Ook op de microsoft site geeft hij veel hits.

Volgens mij wordt deze melding vaak veroorzaakt door andere programma's zoals hardware managment programma's die zijn geinstaleerd.

Welke windows wordt er eigenlijk gedraait windows xp ?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
djexplo schreef op 19 mei 2003 @ 15:20:
De ingang is ongeldig = "the handle is invalid" -> Kan je mee googlen best wel veel resultaten. Ook op de microsoft site geeft hij veel hits.

Volgens mij wordt deze melding vaak veroorzaakt door andere programma's zoals hardware managment programma's die zijn geinstaleerd.

Welke windows wordt er eigenlijk gedraait windows xp ?
We draaien windows 2000 pro

Overigens heb ik al op google gezocht, inderdaad veel results, maar weinig antwoord.

En ehm ik heb de rulez gelezen maar ik overschreef et, xcuse moi

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 15:42 ]

Verwijderd

Beetje laat, maar voor de searchers misschien handig... :D

Hier had ik hetzelfde probleem en wat bleek? 8)7

De sharenaam is te lang, klinkt vreemd maar was toch echt de oplossing
Pagina: 1