Ik heb een overzichts-pagina met achter ieder record een checkbox. De checkboxen worden dynamische gegenereerd.
Na submit wordt op de volgende pagina het resultaat van de checkboxen met de functie Split in een array geplaatst.
Nu werkt dat prima met de checkboxen, echter is er nog een variabele die als een string wordt meegegeven en "ge-Split" moet worden.
Ik heb het nu als volgt:
Bij het submitten krijg ik geen foutmelding, echter als er 2 records stonden en ik had er maar 1 aangeklikt, dan verdwijnen ze toch allebei.
Deze data wordt gepost na het aanvinken van 1 checkbox uit een totaal van 2:
POST Data:
Ordernummer=205&chkInc=2&Ordernummer=208&Submit=Opslaan
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Na submit wordt op de volgende pagina het resultaat van de checkboxen met de functie Split in een array geplaatst.
Nu werkt dat prima met de checkboxen, echter is er nog een variabele die als een string wordt meegegeven en "ge-Split" moet worden.
Ik heb het nu als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| data = Split(Request.Form("chkInc"),",")
data2 = Split(Request.Form("Ordernummer"),",")
For i = 0 To Ubound(data)
For y = 0 To Ubound(data2)
set Incasso_update = Server.CreateObject("ADODB.Command")
Incasso_update.ActiveConnection = MM_Artiest_STRING
Incasso_update.CommandText = "UPDATE Incasso SET Incasso_status_F = ("&data(i)&") WHERE Ordernummer_F = ("&data2(y)&")"
Incasso_update.CommandType = 1
Incasso_update.CommandTimeout = 0
Incasso_update.Prepared = true
Incasso_update.Execute()
Next
Next |
Bij het submitten krijg ik geen foutmelding, echter als er 2 records stonden en ik had er maar 1 aangeklikt, dan verdwijnen ze toch allebei.
Deze data wordt gepost na het aanvinken van 1 checkbox uit een totaal van 2:
POST Data:
Ordernummer=205&chkInc=2&Ordernummer=208&Submit=Opslaan
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Pay peanuts get monkeys !