MSN unblok software?!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Begrijp me niet verkeerd en kom niet met kinderachtige opmerkingen zoals
"dan ben je vast ervelend geweest" want dat heeft hier niks mee te maken! Kom ik namelijk veel tegen in de search!

Ik wil graag weten of men een tooltje of iets dergelijks heeft voor msn om mensen een bericht te kunnen sturen ondanks dat ze die geen hebben geblokkeerd!

Graag alleen maar reageren als je iets voor me weet, dus een naam van een tooltje vind ik al voldoende of een link prima.....

Anders liever geen reactie.....ben benieuwd, alvast bedank!

[ Voor 6% gewijzigd door gerdesign op 19-05-2003 12:59 ]

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:54
Nee dit is niet mogelijk.

Stuur ze een mailtje zou ik zeggen :)

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
MaNDaRK schreef op 19 May 2003 @ 12:59:
Nee dit is niet mogelijk.

Stuur ze een mailtje zou ik zeggen :)
Ik heb vernomen dat het wel degelijk mogelijk is....dus ik hoop op iemand hier die het wel weet.....

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Zoek eens wat beter met google, kijk op [knip]. of denk eens wat harder na: Als je nou een nieuw mailadres neemt en dan degene van wie jij denkt dat ie jou geblocked heeft toevoegt, ben je er snel achter of dat idd zo is, als ie dan op de ene account wel online is en op de andere niet, weet je genoeg, maar ik vind dit een search vraag

[ Voor 3% gewijzigd door Compubiter op 19-05-2003 13:04 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• gerdesign

gerdesign

Topicstarter
kamstra schreef op 19 mei 2003 @ 13:00:
Zoek eens wat beter met google, kijk op [knip], of denk eens wat harder na: Als je nou een nieuw mailadres neemt en dan degene van wie jij denkt dat ie jou geblocked heeft toevoegt, ben je er snel achter of dat idd zo is, als ie dan op de ene account wel online is en op de andere niet, weet je genoeg, maar ik vind dit een search vraag
Ik zal die site eens bekijken, en die constructie van jou heb ik natuurlijk ook bedacht, MAAR DAT IS DE VRAAG NIET........zucht....

[ Voor 2% gewijzigd door Compubiter op 19-05-2003 13:05 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:17
gerdesign schreef op 19 May 2003 @ 12:57:
Ik wil graag weten of men een tooltje of iets dergelijks heeft voor msn om mensen een bericht te kunnen sturen ondanks dat ze die geen hebben geblokkeerd!
Wat bedoel je nou met deze zin ? :?

-

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 23:20

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

kamstra schreef op 19 May 2003 @ 13:00:
Zoek eens wat beter met google, kijk op [knip], of denk eens wat harder na: Als je nou een nieuw mailadres neemt en dan degene van wie jij denkt dat ie jou geblocked heeft toevoegt, ben je er snel achter of dat idd zo is, als ie dan op de ene account wel online is en op de andere niet, weet je genoeg, maar ik vind dit een search vraag
met dmsn client kan je volgens mij zien of je geblocked wordt maar je kan dan volgens mij nog niks versturen.

[ Voor 2% gewijzigd door Compubiter op 19-05-2003 13:05 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En toch zie ik het liever niet. Als iemand geblokt is zal daar vast wel een reden voor zijn. Als jij iemand helemaal onderspamd, jij wordt geblokt door diegene en vervolgens kun je gewoon door blijven gaan, dat is volgens mij niet de bedoeling. Zelfs al heb jij er geen verkeerde bedoelingen mee, er kunnen genoeg mensen meelezen die minder goede bedoelingen hebben. Zie ook de FAQ Policy - Beveiliging omzeilen. Aangezien ik toch bang ben dat we in de hack-sferen komen, een slotje :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.