Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Tja, het probleem is dat wat er nu staat best aardig is. Gedachtig de discussie van een paar dagen geleden, is het misschien beter dat een adje hem een mailtje stuurt dan dat we hem naar -1 modden.
Overigens zou de plaatser van deze reactie ook wel eens een mailtje mogen hebben...
Overigens zou de plaatser van deze reactie ook wel eens een mailtje mogen hebben...
Het gaat mij iets te ver om te zeggen dat wat er nu staat best aardig is. Dat is wel zo, maar om hem dan op +3 te laten staan vind ik geen goede zaak. Dan verliest de FirstPost-tag z'n bestaansreden: namelijk, het straffen van iemand die op zo'n manier een mooi plekkie verovert met z'n verhaal.
Als je zelf ook in die draad gepost hebt, dan is het heel frustrerend om te zien dat iemand eerst onzin neerzet bovenaan, en later (waarschijnlijk) met behulp van onder anderen jouw reactie zijn post weer gaat aanvullen tot er wel iets fatsoenlijks staat. Dat verdient wat mij betreft in ieder geval een -1 FiPo tag en misschien ook een mailtje.
Ten aanzien van die smilie-flooder: jah, een mailtje lijkt me leuk voor die kerel!
Als je zelf ook in die draad gepost hebt, dan is het heel frustrerend om te zien dat iemand eerst onzin neerzet bovenaan, en later (waarschijnlijk) met behulp van onder anderen jouw reactie zijn post weer gaat aanvullen tot er wel iets fatsoenlijks staat. Dat verdient wat mij betreft in ieder geval een -1 FiPo tag en misschien ook een mailtje.
Ten aanzien van die smilie-flooder: jah, een mailtje lijkt me leuk voor die kerel!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Het gekke is trouwens dat er onder die eerste reactie niet eens een [Bericht gewijzigd door ...] tag staat. Weet iemand misschien waarom niet?
als je binnen een bepaalde tijd de reactie aanpast wordt dat niet neergezet heb ik zelf gemerkt, de hoe of wat moet iemand anders wat duidelijker neerzetten.polaris schreef op 19 May 2003 @ 13:33:
Het gekke is trouwens dat er onder die eerste reactie niet eens een [Bericht gewijzigd door ...] tag staat. Weet iemand misschien waarom niet?