Ik heb voor een collega een kleine pagina gemaakt waarin hij plaatjes kan uploaden naar de server. Op mijn eigen test-server werkt het perfect, maar op de server van mijn collega (waar ook het domein staat) wil dit niet ... . ..
<FORM METHOD='get' ACTION='admin.php'> werkt prima, maar daarmee kan je dus geen plaatjes versturen, het MOET dus een post zijn (toch?)
Is er een makkelijke methode om uit te pluizen waarom dit niet werkt ??
Er draait PHP 4.1.2 op die server, ik kan alleen niet inloggen om even wat settings te veranderen
phpinfo(); is beschikbaar, wanneer dit noodzakelijk moet zijn kan ik er delen uit posten.
JPG Support enabled << Dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Ik krijg geen foutmeldingen, er wordt gewoonweg niets effectiefs gedaan op het moment dat je op submit drukt.
De pagina wordt met lege var's weer voor je neer gezet.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
<FORM METHOD='get' ACTION='admin.php'> werkt prima, maar daarmee kan je dus geen plaatjes versturen, het MOET dus een post zijn (toch?)
Is er een makkelijke methode om uit te pluizen waarom dit niet werkt ??
Er draait PHP 4.1.2 op die server, ik kan alleen niet inloggen om even wat settings te veranderen
phpinfo(); is beschikbaar, wanneer dit noodzakelijk moet zijn kan ik er delen uit posten.
JPG Support enabled << Dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Ik krijg geen foutmeldingen, er wordt gewoonweg niets effectiefs gedaan op het moment dat je op submit drukt.
De pagina wordt met lege var's weer voor je neer gezet.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?