Toon posts:

[Virus]W32/Palyh@MM Wie heeft 'm al gehad?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg net van een gebruiker een mailtje waarin iemand probeerde een screensaver te mailen. Gelukkig heeft de mailsweeper deze gebounced! 8)

Meer info: http://www.virusalert.nl/?show=nieuws&id=477

info 2: www.nai.com

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

jaaaaaaaaa, in mijn hotmail :D niet geopend omdat ik al vermoede dat het een virus was. een half uur later kreeg ik de melding van virusalert.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik niet, want McAfee had vanochtend keurig een Emergency DAT-file bij de hand (4265) :)

Virussen? Scan ze hier!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:54
Ik had um ook al :P

Ook @ me hotmail :)

Dit is trouwens wel een mooi staaltje programeer werk. Ik wil niet zeggen dat ze goed werk doen door virussen temaken en te versturen... maar ik vind de technieken die ze gebruiken telkens weer een knap stukkie programeer werk :)

[ Voor 74% gewijzigd door MaNDaRK op 19-05-2003 12:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
MaNDaRK schreef op 19 May 2003 @ 12:29:
Ik had um ook al :P

Ook @ me hotmail :)

Dit is trouwens wel een mooi staaltje programeer werk. Ik wil niet zeggen dat ze goed werk doen door virussen temaken en te versturen... maar ik vind de technieken die ze gebruiken telkens weer een knap stukkie programeer werk :)
Mee eens! Het is niet fijn dat ze die dingen bakken maar het houdt je als beheerder wel scherp ;)

Verwijderd

Ieuw, tech :P

SG >> SA :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En er is al een topic over dit virus.. :)

Win32/Palyh.A@mm Virus <- Nieuwe rage ofzo?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.