Toon posts:

videocard gecrashed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat mijn videokaart is gecrashed.. Zodra ik mijn PC aanzet zijn de letters allemaal doorstreept, en zodra winxp opgestart is wordt het beeld zwart en komen er blauwe en rode flitsen door het beeld... kunnen jullie mij helpen, is mijn videokaart gecrashed??

Alvast bedankt

Vincent

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Outerspace

Admin General Chat
zou het misschien kunnen doordat je monitorkabel niet goed in je pc zit????

Zit je videokaart er goed in..
En Wat voor videokaart heb je:?????
Wat is je systeem.. .Dus specs missen we nog.....

Wauw, een sig!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Klinkt als brak videogeheugen :)

Al een andere kaart geprobeerd?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een PIII 450mhz met 256 geheugen en een voodoo3 videokaart...
ik heb de kast al opengemaakt en de kaart zit er goed in.... ook de monitor kabel zit goed vast...

Verwijderd

Wellicht een andere monitor geprobeerd?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Probeer eens met wat perslucht je AGP slot uit te blazen, wie weet ziet er wat stof in.
Als dit niet helpt een andere videokaart proberen. :)

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Probeer eens wat andere drivers, of probeer de kaart in een andere pc. Post dan hierna even het resultaat. Als het probleem zich voordoet met een andere driver of zelfs in een andere pc, dan ligt het bijna zeker aan de kaart.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Dond3r schreef op 19 mei 2003 @ 14:17:
Probeer eens wat andere drivers, of probeer de kaart in een andere pc. Post dan hierna even het resultaat. Als het probleem zich voordoet met een andere driver of zelfs in een andere pc, dan ligt het bijna zeker aan de kaart.
Het is een mogelijkheid dat de drivers de crash van Windows veroorzaken, maar bij het opstarten van de PC ziet hij al dat de letters raar zijn, voordat Windows opstart. :)

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Pagina: 1