TV-out zwart/wit beel radeon9700

Pagina: 1
Acties:

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:39
hallo
ik heb alle mogelijke oplossingen op het forum al geprobeerd maar nog steeds zonder suc6...

Het beeld blijft zwart/wit op alle apparaten en eender welke connectie dan ook..

wat ik heb gedaan :
-getest op 2 verschillende tv's waarvan 1 JVC van 1 jaar oud en 1 sony van 3 jaar oud op s-video en composite.
-getest met zo'n scartblokje
-getest op 2 video recorders 1 jvc van ook 1 jaar oud en een akai van 7 jaar oud ofoz geprobeerd op CAM ingang s-video en scart blokje..
-getest op een video capture kaar van pinnacle blijf ook zwart/wit aan gezien de kaart volledig ntsc ondersteund zou hij kleur moeten geven..

ik heb de catalyst 3.1 3.2 3.4 + originele drivers geprobeerd allemaal zonder scu6.

ik heb een FIC radeon 9700 vele van jullie hoor ik ook praten over een 4e optie in het tv control panel van de drivers ik heb er maar 3 stuks...

heeft iemand hier nog iedeen of oplossingen over ??

al vast bedankt..
Gr
Rob

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

Verwijderd

tv tool al eens geprobeerd?
welke kabels gebruik je? s-video of tulp?

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:39
tv-tool op een radeon vind ik knap als je dat werkend krijgt.

zie mijn post daar zie je s-video en composite (tulp)

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

Verwijderd

Staat ie wel op PAL?

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Je zal denk ik naar de kabels moeten kijken. Misschien dat je iets met de clone mode kan doen?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Dit "probleem" had ik ook. Het is eigenlijk geen probleem. Als je de tulp stekker gebruikt, heet het composiet en krijg altijd kleur op het kanaal.

Gebruk de s-video, dan is het weer anders en ligt het aan je tv of hij het in kleur kan weergeven.

Druk eens op je av knop van je tv en kijk of je bijvoorbeeld av (=audioVideo) 3 (=kanaal) s (???) te voor schijn kunt toveren.

Je zet hem dus op kanaal drie en dan moet je dus de S-video ingang van dat kanaal vinden. Dan kun je hem dus of op kleur of op zwart wit zetten. Mijn tv (panasonic breedbeeld) had wel deze optie. Ze hebben dus de s-video ingang ingedeeld in twee kanalen en je moet nu het kleuren kanaal vinden.

Beetje krom uitgelegt, maar ik hoop dat je er uit komt... :)

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Pagina: 1