Samen met bijna de volledige Informatica afdeling van het ROC Ter-AA te Helmond heb ik ook last van de 60hz monitoren bij ons in de localen waar we regelmatig achter zitten.
De meeste pc's hebben 15" schermen en sommige 17", alle type monitoren hebben standaard het 60hz probleem.
Sommige pc's kunnen wel meer aan, maar is dit niet instelbaar voor ons.
sommige zijn wel intelbaar, maar moet je het elke keer opnieuw doen (reborn-kaart)
maar een hoop pc's kunnen het gewoon niet.
Omdat deze 60hz bij velen voor frustraties en hoofdpijn zorgen vragen we ons af of het uberhaupt wel is toegestaan door de ARBO en school inspectie. Zijn er mensen die me hierin kunnen helpen wat de best te nemen stappen zijn en of dit is toegestaan.
of mensen die hier ervaring mee hebben en hoe het in hun geval is gegaan.
De meeste pc's hebben 15" schermen en sommige 17", alle type monitoren hebben standaard het 60hz probleem.
Sommige pc's kunnen wel meer aan, maar is dit niet instelbaar voor ons.
sommige zijn wel intelbaar, maar moet je het elke keer opnieuw doen (reborn-kaart)
maar een hoop pc's kunnen het gewoon niet.
Omdat deze 60hz bij velen voor frustraties en hoofdpijn zorgen vragen we ons af of het uberhaupt wel is toegestaan door de ARBO en school inspectie. Zijn er mensen die me hierin kunnen helpen wat de best te nemen stappen zijn en of dit is toegestaan.
of mensen die hier ervaring mee hebben en hoe het in hun geval is gegaan.