ik ben aan het prutsen met de mui instance
voor mensen die niet weten wat dit is zie hier
op dit moment ben ik hier mee bezig:
ik wil een dialog box maken waarmee ik gebruikers naar de padnaam kan vragen waar ze een programma willen instaleren.
dit doe ik een keer of drie waarna ik alle drie de instalaties zonder tussenkomst van de gebruiker in silent mode kan uitvoeren.
het probleem is als volgt:
ik heb de pdf (zie link boven aan pagina) gelezen maar ik vind de script voorbeelden die hier in staan absoluut niet duidelijk.
en dan bedoel ik dus welke scripts moet ik in combinatie met welke scripts gebruiken.
ik ben dan ook geen programeerwonder
nou vroeg ik mij dus af of iemand een simpeler voorbeeld heeft of een goeie site weet waar ik een duidelijkere tutorial kan vinden want tot nu toe heb ik niet echt iets bruikbaars kunnen vinden.
nog ff voor de duidelijkheid
ik heb dus niet genoeg aan de standaard dialog boxen (fileopen, filesave enz)
als je meer info moet hebben: schreeuw maar (gewoon vragen is ook goed
)
voor mensen die niet weten wat dit is zie hier
op dit moment ben ik hier mee bezig:
ik wil een dialog box maken waarmee ik gebruikers naar de padnaam kan vragen waar ze een programma willen instaleren.
dit doe ik een keer of drie waarna ik alle drie de instalaties zonder tussenkomst van de gebruiker in silent mode kan uitvoeren.
het probleem is als volgt:
ik heb de pdf (zie link boven aan pagina) gelezen maar ik vind de script voorbeelden die hier in staan absoluut niet duidelijk.
en dan bedoel ik dus welke scripts moet ik in combinatie met welke scripts gebruiken.
ik ben dan ook geen programeerwonder
nou vroeg ik mij dus af of iemand een simpeler voorbeeld heeft of een goeie site weet waar ik een duidelijkere tutorial kan vinden want tot nu toe heb ik niet echt iets bruikbaars kunnen vinden.
nog ff voor de duidelijkheid
ik heb dus niet genoeg aan de standaard dialog boxen (fileopen, filesave enz)
als je meer info moet hebben: schreeuw maar (gewoon vragen is ook goed